Jumaat, 4 Mac 2011

Umno kutip pemain veteran lawan Pas / PR


Umno terpaksa kutip pemain-pemain veteran untuk serang Pas dan PR dalam prk Merlimau dan Kerdau.Pemain-pemain veteran ini dikitar semula kerana pemimpin Umno yang ada dah kering air liur atau hanya berada di tepi padang saja melihat pemain-pemain veteran yang dibayar upah ini menyerang bekas bosnya dan parti yang pernah mereka sertai.

Umi Hafilda
, Lokman Adam, Rashid Wahab ,Tok Mufti pun tumpang sekaki kata jangan guna hukum agama raih undi. Bab undi berani cakap bab Najib kalung bunga kepada makam Mustafa Kamal Ataturk di Turki semua Mufti yang ada kat Malaysia sorang tak berani tegur! Bagaimana dengan Muhyiddin Yaasin dan MB Johor yang hina hukum Islam dan 'Negara Islam'.Layakkah kita menyokong parti yang dipimpin oleh orang Islam tapi perlekehkan undang-undang Islam?

Dulu Islam Hadhari sekarang Islam Sederhana.Apa yang sederhananya? Solat pun tak pa tak solat pun takpa, pakai tudung pun boleh tak pakai tudung pun boleh! ini mungkin ajaran Islam Sederhana.Macam -macam Islam Umno bawa kalau Islam Hadhari betul kenapa sekarang laun-laungkan pula Islam Sederhana?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan