Sabtu, 26 Mac 2011

Bravo! Akhirnya Najib Mengaku RM52 Bilion Saham Bumiputera Lesap

PM Malaysia akhirnya mengakui saham bumiputera RM52 Bilion telah hangus dan lesap yang tinggal cuma RM2Bilion daripada jumlah asal RM54Bilion yang diperuntukkan untuk syarikat bumiputera.

Bendahari Pas Pusat Dr Hatta Ramli mempersoalkan kenapa kerajaan menggadai saham bumiputera dan memberinya kepada pihak lain dan juga pihak kroni.

"Langkah kronisme ini merosakkan bumiputera seolah-olah kronisme ini masih berterusan.Dalam Umno apa saja yang diberikan kepada kroni ini akan digadaikan dan tidak tinggal apa bagi orang Melayu," kata Dr Hatta- Harakah terbaru edisi cetak Bil 1626 edisi Isnin.Sila beli.

Harap kepada Umno nak jaga hak orang Melayu macam kita 'kirim daging kat harimau' la sampai bila pon tak sampai dia sapu sampai habis! Sebab tu Umno tipu kita dengan isu seks supaya lupa apa saja yang Umno sapu dan tibai hak Melayu.

1 ulasan:

  1. salam ukhwah perkara ini telah lama didedahkan tp najib hnya membisu ..sebenarnya benarlah selagi umno perimntah selai itu harta rakyat lbh2 lg melayu tergadai pd perakus2 umngok BN ..

    blog ini memeang manthop dan tak lpskan peluang sy linkkan di blog saya http://briged-akhdor.blogspot.com/.mohon misai merah linkkan blog sy di ruangan blog ini utk tingkatkan ukhwah sesama kita...

    BalasPadam