Rabu, 29 Disember 2010

TGNA Belum Meninggal VS Menteri Rogol Amah

Kisah seorang menteri yang didakwa merogol amahnya ketika zaman mantan PM Pak Lah, hingga sekarang masih belum ada pihak-pihak dalam kerajaan BN yang diketuai PM Najib menafikan atau buat sebarang kenyataan mengenai isu tersebut.

Zaman dulu-dulu kalau meminang anak dara orang paknya bertanya kepada anak gadisnya , "Maukah engkau kepada peminangan pihak lelaki ini?". Kalau anak gadis tu tak jawab lari masuk dalam bilik itu tanda setuju.

Dunia siber dah riuh bagai nak rak tapi pemimpin Umn0- Bn buat pekak badak sepatah tak jawab. Kenapa kerajaan masih berdiam diri isu menteri rogol amah ni?

Rakyat dikejutkan pulak dengan berita MB Kelantan Tok Guru Nik Aziz meninggal dunia pada hal beliau ada buat sidang akhbar nafikan berita tersebut. Kata TGNA,

"Saya tidak akan ampun dan akan menanggung dosa di akhirat kelak selagi dia tidak minta maaf dengan saya," kata Mursyidul Am PAS itu kepada pemberita ketika ditemui selepas mesyuarat mengenai bekalan air di kediaman rasminya di JKR 10, di Kota Bharu hari ini.Baca di sini.

Berita Tok Guru meninggal sudah dinafi kisah menteri rogol amah belum lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan