Sabtu, 8 Oktober 2011

Pemuda Pas...bangkit la takkan nak layan 'hantu bonceng' ja

Saya rasa geram yang amat sangat bila baca berita dan laporan Unit Amal Pas kena debik, kena pukul dengan samseng Umno dan gerombolannya.Unit Amal Pas ni banyak berjasa dalam Pas daripada segi jaga keselamatan orangramai dalam setiap ceramah Pas dan tunjuk perasaan di ibukota Kuala Lumpur.

Cuma saya nak kata kepada Pemuda Pas Pusat dan juga Ketua Pemuda Pas Pusat janganlah sampai orang anggap hang pa ni la lembik sangat ,mudah sangat kena debik dengan samseng Umno dan gerombolan.Janganlah asyik layan 'Hantu Bonceng' hingga lupa nak tengok anak buah di bawah kena pukul, kena baling batu dan objek keras hang pa dok diam saja tak kata apa.Nak harap kepada pihak polis depa pun tengok dan lihat saja seolah-olah tak ada apa yang berlaku.


Anggota Jabatan Amal Johor Amer cedera dalam serangan malam tadi. — Foto ihsan Harakahdaily

1 ulasan:

  1. aku pun geram bro. ketua pemuda pas pkr tak kan diam je! kali ni aku tak kira lah, dapat arahan atau tak, kalau samseng musibat ni dok buat kaco lagi memang balas balik la..nak samseng sangat memang kena balas cara samseng! puiiiiiii laknat perkasa umno sial!

    BalasPadam