Sabtu, 10 September 2011

Malaya tak kena jajah tapi kena perkosa dan kena rogol saja

Profesor kangkong dan kongkang yang cuba naikkan diri sendiri jadi macam Mat Indera Mat Sabu terus kena tibai dengan lain-lain profesor yang tak mudah melutut celah kangkang Umno .Kata Profesor hamirdin dalam blog beliau ketika mengulas kata-kata profesor Zainal Kling yang kata Malaya tak pernah kena jajah cuma dinaungi British;

"Dalam siri sensasi kali ini, banyak pihak yang berada di verandah BN melangkah dengan langkah yang silap lagi sumbang. Ini termasuk menteri besau, menteri kecil, kangkung melayu, kangkung jawa, dan pelbagai jenis badut lagi.

Ada badut yang mengatakan Malaysia, atau malaya tidak pernah di jajah, tetapi mereka mengajar pula cerita cerita menuntut kemerdekaan. Kalau malaya atau Malaysia tidak pernah kena jajah, aku rasa malaya dulu hanya kena rogol aje".Baca semua di sini.

Kena perkosa hingga hilang dara mungkin tak sama dengan kena rogol agaknya.Dua-dua ni kena paksa bukan sukarela bro ha ha.Mungkin profesor kangkong ingat kena rogol tak hilang dara , kena perkosa baru pecah dara.Kena cabul dengan kena raba mungkin tak sama haa ha.Ini profesor boleh masuk maharajalawak tahun depan mesti menang!

Baca dan tengok video ..hadiah istimewa untuk Zainal Kling (klik)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan