Jumaat, 10 Mei 2013

Kemana menghilang Mak Janda dan Ibu Tunggal yang saman kerajaan negeri Selangor?

Ni gambar sebelum pru 13 Mak Janda dan Ibu Tunggal Selangor yang setiap malam muka mereka masuk dalam TV3 riuh rendah saman kerajaan negeri Selangor dengan tujuan tak lain tak bukan sebagai isu politik untuk raih sokongan kepada BN dalam pru 13.

Selepas pru 13 mereka senyap sunyi sepi sama macam Umno Selangor yang sedang bersedih kerana segala keringat dan tenaga untuk tawan Selangor daripada PR tidak menjadi.Macam -macam TV3 dalam buletin berita buat fitnah terhadap Selangor,Kelantan,Kedah dan Pulau Pinang tapi siaran berita mereka sikit sebanyak hanya laku di Kedah yang tumbang di tangan BN (Kedah ada isu lain bukan pasal serangan TV3 ja).

7 ulasan:

  1. Mak-mak janda ni sedang kehausan.........

    BalasPadam
  2. sedang menanti pinangan dari yang sudi

    BalasPadam
  3. SYAITAN2 TUNGGAL sepupu tunggul

    BalasPadam
  4. Mak janda gersang di padang pasir. Hehe

    BalasPadam
  5. apa2 pon diharap program2 utk rakyat makin kemas, menyeluruh & meliputi coverage yang tepat.

    BalasPadam
  6. Kerajaan PR Selangor wajar beri bantuan dan tunaikan janji manifesto kepada ibu tunggal yang benar-benar kesempitan dan malu ke depan! Exco berkenaan patut proaktif! Tapi bagi mak janda dan ibu tunggul yang dok melalak seperti dalam gambar tu, mereka tu mungkin dah lama sempit dan perlukan air untuk hilangkan haus batin! Jadi exco berkaitan perlu fikir bantuan...mungkin untuk cari suami untuk mereka! Ada brani....?

    BalasPadam
  7. mereka mau tidur sama ibrahim ali mungkin janda janda sial ini dah pegi ke rumah katak

    BalasPadam