Selasa, 7 Mei 2013

Politik jubur tak laku dalam pru 13

Saya perhatikan sumpah si Saiful yang buat sumpah keduanya kononnya di Mekah kata Anwar Ibrahim liwat beliau dan bapa saiful buat u turn kata Anwar liwat anak beliau tidak laku dalam pru 13 kali ini.

Begitu juga politik tok guru Umno Lah Geting di Kelantan yang kata undi Pas sebagai sesat dan tuduh TGNA sebagai kapir ditolak rakyat Kelantan mentah-mentah.

Lihat kebangkitan rakyat Terengganu yang rata-ratannya orang Melayu belaka yang hampir kalahkan Umno-BN di Terengganu dalam pru 13 yang lalu.

Hanya di Kedah berlaku stunami Melayu dan Cina tolak Pas dan Pakatan Rakyat kerana kelemahan pentadbiran Pas sepanjang 5 tahun yang lalu

2 ulasan:

  1. Kekalahan di Kedah adalah kesilapan pucuk pimpinan teratas PAS yang pekak badak tak mendengar rintihan/keluhan daripada ahli-ahli bawahan yang tak ada kepentingan peribadi melainkan hendak melihat kesinambungan pemerintahan PR. Harap didalam PAS tak ada pilih kasih dan kronisma. Kalau banyak bagi masaalah pecat saja daripada PAS walaupun menantu sendiri atau kawan rapat.

    BalasPadam
  2. Di Trengganu SHUNAMI melayu laa tu !!!!!!!

    BalasPadam