Selasa, 7 Mei 2013

Ustaz Azizan boleh jaga cucu,Ali Rustam boleh jaga sekolah mengandung

Saya cukup syok dengan keputusan pru 13 kali ini kerana orang-orang besar Umno dan tak jadi ahli Umno tapi jadi talibarut Umno tumbang dalam gelanggang pru 13.Ibrahim Ali tumbang di parlimen Pasir Mas.Zulkifli Noordin tumbang di parlimen Shah Alam di tangan Khalid Samad.
Ali Rustam pulak tumbang di parlimen Bukit Katil di tangan Ketua AMK Shamsul Iskandar.

Woiit lepas ni hang pa nak buat apa?Dah ada strategi baru ka belum?Kalau tak ada saya nak bagi cadangan.Ali Rustam boleh la jaga sekolah mengandung anak luar nikah di Melaka. Braheng Ali boleh jadi tok guru kepada Tun Madey sebab Tun kata Braheng Ali dianggap sebagai Tok Guru.

Di Kedah pulak ustaz Azizan walaupun menang kerusi dun tapi Pas tewas teruk di Kedah dan hilang kuasa kerajaan negeri elok la letak jawatan sebagai PJ Pas Kedah dan jaga cucu di rumah.

5 ulasan:

  1. kalau pas doksibuk nakk jadi mb selangor hari ni juga akukeluar pas masuk pkr

    BalasPadam
  2. Zul 'No If' @ 101% nak buat apa? Sesuai amat kalau dia jadi loyar buruk dan habiskan masa dengan 'korek hidung' kerana 12 dari 10 perkara yang dia cakap semuanya takbleh pakai! So, kerja 'korek hidung atas tangga depan pintu amat sesuai untuk Malaon nih!

    BalasPadam
  3. Ha ha ha. ....... bagitau kat bekas exco2 kedah yg lepas.... lain kali begaduh anak beranak pegi cerita lagi pada org ... tambah2 mata telinga bn tu.... ini la jadinya....ada yg kena jg cucu n ada yg dok gulung kain sambil hisap rokok daun.....

    BalasPadam
  4. Heran juga yang berlaku kat Kedah tu. Inilah dia di zaman Rasulullah lagi dah ada contoh. Kalau berjihad dengan hajat nak dapatkan harta rampasan perang inilah jadinya.Kalau dalam hati terigau-igau nak pakai merc, nak pakai bmw tak payahlah kata berjuang untuk ugama. Sekarang apa hal? Mana yang pandai mengajar tu datanglah ke KL bagi kuliah. Yang tak boleh mengajar tu bukalah pondok atau jual dodol dan buku-buku ugama!!Marah-marah juga tapi undi tetap untuk PAS!!

    BalasPadam