Misai Merah

Mukhriz dah nak terkencing bila didakwa akan wujud kerajaan Mahathir di Kedah jika beliau berkuasa

Mukhriz: Tindakan undang-undang jika terus tabur fitnah saya, keluarga
Timbalan Pengerusi Barisan Nasional Kedah Datuk Mukhriz Tun Mahathir akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang terus menabur fitnah dan cuba mencemar nama baik keluarganya.

Mukhriz yang juga calon BN bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Ayer Hitam berkata ini termasuk tuduhan Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak  hari ini yang mengatakan beliau seorang kapitalis.

Katanya tindakan akan diambil terhadap Azizan yang berterusan memburukkan nama baiknya dan keluarganya sedangkan tuduhan Azizan itu tidak berasas kerana bersumberkan blog pro pembangkang.

"Ini soal reputasi. Dia (Azizan) buat tuduhan liar kerana mungkin baca dan percaya blog-blog karut ini. Tujuan mereka hanya untuk raih undi masa kempen pilihan raya  sahaja," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Azizan sebelum ini mendakwa Mukhriz bertanding kerusi Dun kerana ingin mewujudkan kerajaan 'Mahathir' di Kedah.

Malah sebelum ini ada khidmat pesanan ringkas (SMS) yang mengatakan keluarga itu memiliki saham dan syarikat arak dan akan membina syarikat arak di Kedah jika  menang pada PRU kali ini. Semua itu dinafikan Mukhriz sebelum ini.

Mukhriz berkata kenyataannya ada pemimpin Pas yang berfahaman Syiah adalah berdasarkan dakwaan pemimpin pondok agama di negeri ini.

Katanya rata-rata mereka mendakwa pemimpin Pas itu membawa fahaman Syiah dan merasakannya terlalu serius kerana menyentuh soal akidah orang Islam.

Mukhriz berkata sehingga hari ini pemimpin Pas itu langsung tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung dakwaan terhadapnya sama ada dia berfahaman Syiah  atau tidak.

"Yang jawab untuk dia, orang lain (Azizan). Rakyat berhak untuk mengetahui kebenaran mengenai dakwaan yang dibuat oleh ilmuan pondok," katanya.

Azizan hari ini ketika ditanya benarkah dakwaan bahawa seorang pemimpin Pas yang bertanding di Kedah pada pilihan raya umum kali ini berfahaman Syiah, seolah-olah  cuba mengelak menjawab isu itu dan meminta wartawan bertanya kepada pemimpin itu sendiri.

"Banyak kat Malaysia ni, ada amalan syiah, ada ajaran sosialis, Mukhriz tu ada kapitalis. Kalau mereka tanya Syiah itu apa salah Syiah apa salah dia, tunjuk la bukti dia.  Adakah dalam negara kita tak boleh jadi ahli politik, jikalau amalkan Syiah," kata Azizan.-Bernama

Haha kata kat orang boleh bila kena sikit atas batang hidung kira nak saman ja..takkan takut?Cuba jawab..keluarga Mahathir kaya raya adakah tidak benar,Mahathir kuasai Proton dan Petronas adakah tidak benar.Anak Mahathir ada syarikat minyak Petron tak kan tak betoi?Mereka kuasai segala-galanya ini adalah benar bukan tipu.
6 comments:

hahaha..tak kisah pun kalau keluarga mahathir yg berkebolehan. tak mcm jijan.lingkup.

kat kelantan tu bukan dinasti nik ajis ke? awat tak komen. hahahaha


may syabu ,, ko ni hisap syabu berapa byk daa


mamak itu punimak melayu bodoh yang akan biarkan mamak pukimak ini perintah mengapalah melayu ini sangat bodoh nak mamak tongkang mahatheer ini


Boleh tak kita jangan memaki sesama bangsa kita? Tak malu ke pada bangsa Cina yang gelak tengok perangai kita? Sedar diri sikit, boleh tak? Apa, orang melayu dah hilang budi bahasa ke???


pergilah pundek mamak pukimak ini yang membawa sialan kepada negara u nak sokong pukimak mamak itu pegilah masuk dubur mamak mahatheer rakyat indiapun selalu kata mamak bahaya dari syaitan tanyalah satu dunia kau melayu apa sokong mamak pukimak itu


kalau hang ada kotek ambillah lu nanjau punya mamak tongkang lu jangan lagak macam melayu banggang punya mamak kutty sialan punya anak


Catat Ulasan


Hayati al-Quran di sini

MALAYSIAToday

Blog Tun Mahathir

Anwar Ibrahim

Tukar Tiub

SAKMONGKOL AK47

ASPAN ALIAS

Kopitiam Bang Nan

Debik Karmic

Muslimeen United

Blog-list Malaysia

Libang Libu

Pinkturtle

Pak Long Din

Mat Indera Sipejuang

Telok Bakong Online

Dewan Ulamak PAS Pusat

Selangorku

Free Malaysia Today

KeadilanDaily.com

peguampas

Idris Ahmad

Khalid Samad

Bakistani

~penarik beca

hamirdin

Omak Kau!!!!

JIWOKELATE

Anak Kedah

PAS Parit Buntar (PASPB)

Cenangau Daun Kari

Manjung Mari

CheguBard

Arkib Blog :

Blog Start January 2009 Pageviews