Rabu, 1 Mei 2013

Aiiit sudah tukar..'Binatang pun ada maruah woiii'

Saya dah agak apabila baca laporan Malaysiakini Bapa Saiful tukar lagi,dakwa anak diliwat Anwar.Mula-mula dia mengaku kata Anwar tak liwat Saiful tak sampai beberapa bulan kini sudah tukar balik kepada asal dan istihar keluar PKR.

Saya cuma nak kata macam kawan saya kata orang macam ni tak boleh pakai lebih hina daripada binatang malah lebih busuk daripada taik babi!Saya bukan penyokong Anwar dan jadikan Anwar pujaan saya tapi kalau orang macam ni kalau dok sebelah rumah kita pun kalau dia baik dengan kita dengan pikir banyak kali!

Dekat pru 13 ni macam-macam boleh jadi tu saya kata saya tak rasa apa-apa pun orang pakat berlumba-lumba masuk Pas dan PKR kerana ada udang balik mee!

Sat tutuh pungkoq sat kata tak tutuh pungkoq sapa nak percaya?

7 ulasan:

  1. biasalah bapa borek anak rintek

    BalasPadam
  2. Betoi..Setuju sangat. Dah naik menyampah dan meluat dengan isu liwat, seks, china doll la. Lain kali buat isu jimak dengan kuda ke lembu ke. Cukup-cukupla cerita-cerita macam ni dah meluat tahap tepu dah ni. Bapak Saiful tu biarlah dengan dia punya dakwaan. Dia jenis tak ada pendirian. Biarkan dia meroyan satu dunia. Haha.

    BalasPadam
  3. Ni gerenti pungkoq dia kena tutuh kat Be End and UMngok!Pasai tu lah dok meraban!

    BalasPadam
  4. Ingat bole dpt habuan besar...rupanya ciput...at last dpt busar punya dari belah sana...so kena buat skrip baru la...mau idop ma...

    BalasPadam
  5. ini melayu sudah tentu bukan islam kot kejab kejab main belakang orang macam UMNO macam sape?macam saitan umno

    BalasPadam
  6. polomak neto; bapa saiful lebih baik mati

    BalasPadam
  7. Ini laaa suku sakat UMNO. Depa ni tak pernah ada tulang belakang pon. Cacing & lalang pon ada prinsip hidupnya.

    BalasPadam