Misai Merah

Buat kerja bodoh baru sama taraf dengan bapa Saiful

Kalau Umno-BN berantakan kita rasa seronok sebab nak bagi cepat BN tumbang tapi kalau perkara yang sama berlaku dalam PR hang pa semua rasa lagu mana?The Malaysian Insider melaporkan Timbalan Presiden Dap Johor tarik balik kenyataan tolak Pas.Seronok ka buat kerja bodoh macam ni bila dekat dengan hari mengundi?Yang di bawah bertungkus lumus nak tumbangkan BN yang di atas jadi macam anjing dengan kucing!

Mula-mula pakat syok keluar kenyataan bila jadi panas dan haru biru pakat tarik balik.Sama la macam bapa Saiful yang kata pungkoq anak dia tak kena kongkek dengan Anwar tup-tup keluar pulak kenyataan berbeza kata memang kompom Anwar kongkek pungkoq anak dia! Hahaha boleh pakai ka saksi macam ni?Kenapa dekat nak mengundi baru buat u-turn?

Ok di dun Kota Damansara pulak dilaporkan masih berjalan kempen Pas walaupun calon Pas Ridzuan Ismail dah tarik diri untuk bagi laluan kepada Dr Nasir yang bertanding atas lambang PKR.Haruuu!Hang pa nak wala' ka wullu'?

Hang pa pakat berenti la buat kerja bodoh ni.Kalau PR masih boleh menang ok..tapi kalau kalah kerana kerja bodoh ni siap hang pa aku nak bantai dalam blog!

2 comments:

Aku dah dok ata dari dulu agi kepala-kepala yang dudok dalam PR ini memang celaka pantang orang sua corong besaq sora depa nak becakap ,dah becakap sepasai tak guna kepala otak tapi guna kepala lutu dan kepala kxxxk,yang orang bwah bagai nak mampueh buat kereja nak pejatuh BN/UMNO tapi depa diataih senang-senang becakap ikut sedap mulut las-las bila modai dah dapat kat UMNO haprak baru nak sedaq kemudian senang-senang pula kata silap ,hampa dok kata kat UMNO/BN haramjadah , setan dan macam-macam lagi tapi lebih teruk dari depa,hampa sedaq dak,mampuih lah kami diawah ni dok buat kereja perangai hampa diatas sana dok buat macam tu,DSAI sorang saja dok pebetoi,hampa PAS dengan DAP dok pelingkop, tak menang lagi dah dok becakaq bila menang esok hampa begomoi hampa ingat tu.


Ntahnya.. Sorang dok selamatkan kapai, sorang dok tebuk lubang, sorang lagi dok tgk saja.. Hampaih toi depa ni.. Ingat rakyat nak sokong depa sangat kaa.. Ingat depa dah kuat sangat kaa sampai bleh menang.. Orang cuma meluat jaa dengan BN.. Tu jaa.. Hadoi laa..


Catat Ulasan


Hayati al-Quran di sini

Blog Tun Mahathir

Anwar Ibrahim

SAKMONGKOL AK47

ASPAN ALIAS

Selangorku

Free Malaysia Today

KeadilanDaily.com

peguampas

Khalid Samad

Arkib Blog :

Blog Start January 2009 Pageviews