Selasa, 24 April 2012

Mari kita ketawa dengan kelaku puak -puak bodohkan orang Melayu



Tibai ada murshidul am.Ada majlis syura.Kabarnya Datuk Nalla juga anggota kelab tibai.Adakah dia salah seorang anggota majlis syura? Ha ha..
Umno kalah dengan tibai sebab tak ada majlis syura dan mursidul am.Secara tak langsung puak-puak tibai ni tibai maruah agama dengan merendahkan gelaran untuk orang yang berilmu tapi digunapakai mereka yang jahil agama.Abu Lahab dan Abu Jahal yang jahil tu pun tak sejahil tibai.

Umno kalau buat kerja bodoh macam ni di Kelantan tunggulah sampai kiamat tak akan menang.Nasib Beraheng Ali macam telor di hujung tanduk di Kelantan.Braheng tak laku di Kelantan.
Macam-macam NGO Melayu muncul tapi hanya nak lawan Anwar saja bukan nak jaga kepentingan Melayu.Jauh panggang daripada api.Jati untuk Asan Ali.Perkasa untuk Beraheng Ali.Tibai untuk Zahid Md Arip.Semua untuk perut dan tembolok sendiri bukan nak jaga Melayu.

Cina benci Soi Lek tak buat kerja bodoh macam ni.India benci Samy Vellu tak gila macam ni.Tapi demi perut orang Melayu sanggup dibodohkan oleh puak-puak lembu ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan