Ahad, 22 April 2012

Kalau pemimpin Umno kata zalim takkan penyokong Umno sendiri tak percaya?

Bila dekat pilihanraya pemimpin Umno berlakon untuk ambik hati rakyat dengan mengaku kata silap dan pandai mintak maaf.Tujuannya untuk pancing undi.PM Najib dah minta maaf kali ke berapa di Selangor supaya rakyat Selangor simpati dengan Umno.Modal 'Kling' ni taktik lama dalam fileh Hindi ha ha..

Kini sepupu Najib , Hishamuddin Hussein pulak mengaku silap tangani Demo Bersih 2.0.Dulu Demo Bersih 2.0 sekat rakyat di segenap lorong dan jalan, lebuhraya macam ada penjenayah merbahaya untuk ditangkap.Lorong tol smart tag ditutup susahkan pengguna jalanraya.Pihak polis tak berunifom pegang senjata dengan lagak yang hebat.Tapi akhirnya  rakyat jadi semakin berani apabila Umno-BN tunjuk kuat, Perkasa Gedebe dan macam-macm NGO pencacai Umno tolong kempen Bersih 2.0.Termasuk lah media Umno tolong kempen Bersih 2.0! TQ!

Tapi kali ni tak ada satu laporan polis bila DEMO BERSIH 3.0  berlangsung minggu depan.Tak ada iklan kata Bersih 3.0 kotor yang dilakonkan oleh artis upahan.Tak ada JKK Umno, polis pencen buat repot polis.Depa jadi penakut nak buat laporan polis takut rakyat yang tak tau apa itu Bersih turut hadir ke Dataran Merdeka 28 Aril depan.

Ni gambar di Dataran Shah Alam baru acara pemanas badan.28 April ni kita kuningkan Dataran Merdeka.Pedulikan polis, pedulikan DBKL.Dataran Merdeka milik rakyat.Gaji DBKL rakyat yang bayar bukan Umno yang bayar.Kalau tak boleh guna Dataran Merdeka bermakna kita belum merdeka.

NI KERJA JAHAT UMNO- UMNO AKUI TUKAR ALAMAT MENGUNDI SISWA MELAKA-M'kini.

1 ulasan: