Khamis, 19 April 2012

Awat Umno sibuk nafi kata tak terlibat pukul mahasiswa di Dataran Merdeka?

Kata orang tua dulu-dulu kalau berak tengah jalan mana ada muka nak mengaku kata dia berak.Baling batu sembunyi tangan.Hari ni setelah mahasiswa yang berkhemah di Dataran Merdeka kena pukul dengan kumpulan samseng yang dikaitkan dengan Umno sibuk pemimpin Umno nafi terlibat termasuk Ketua Penerangan Umno Malaysia yang tak cerdik Datuk Ahmad Maslan tangkis dakwaan terlibat serangan.

Di Mesir sebelum diktator Mubarak tumbang rakyat yang berkumpul di Dataran Tahrir telah didajalkan oleh samseng Mubarak dengan buat macam-macam provokasi tapi akhirnya yang tumbang ialah Mubarak sendiri yang kini berada di lubang penjara untuk dijatuhkan hukuman.

Khairy Jamaludin Ketua Pemuda Umno dan ahli parlimen Kota Belud Datuk Rahman Dahlan awal-awal lagi minta jangan tuduh Umno terlibat.Aiiiit belum tuduh dah mengaku kata tak terlibat!Kalau Menteri Pengajian Tinggi Khaled Nordin macam sokong tindakan samseng pukul mahasiswa sapa berani kata Umno tak terlibat?

Kenapa hingga kini Umno-BN tidak saman dakwaan Naib Presiden Pas Mahfuz Omar yang kata pegawai kerajaan dan pemimpin Umno pakat bagi MyKad kepada pendatang asing supaya boleh mengundi dalam pru 13?Kenapa Umno diam?Semua pakat diam ..PM Najib pun diam bila didakwa tibai komisen RM134 juta jual beli kapal selam Scorpene.
Baca juga;
Samseng Umno dicabar bertanggungjawab serang mahasiswa-selangorku.com

1 ulasan:

  1. saya naik saksi saya terlibat NAJIb baruah upah kami saya hanya ikut mereka kerana terpaksa UMNO bangsat yang bayar kita rm 1000 seorang untuk pukul mereka . wang kita dapat terus dari jabatan perdana menteri di tandatangani PRO najib.DEMI ALLAH SAYA NAIK SAKSI

    BalasPadam