Isnin, 6 Februari 2012

Shahrizat jangan jual agama untuk pertahan diri

Dalam laporan Malaysiakini Shahrizat:Saya tak mahu kurang ajar kepada Rafidah tidak mahu undur diri dan letak jawatan sebagai menteri Shahrizat kata "Mengapa saya pergi ke Mekah tiga kali dalam dua setengah bulan? Kerana saya takut kepada Tuhan, saya minta petunjuk dan bimbingan dari Allah," kata Shahrizat, yang juga Menteri Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat.

Tentu ada yang terpukau bila Shahrizat kata lagu tu,maklumlah sebut nama Tuhan takkan orang tak percaya kata Shahrizat dan keluarganya tak perabih pun duit NFC projek lembu libatkan duit RM250 juta.

Dunia hari ni dunia sumpah sanggup sumpah dan junjung Al-Quran untuk pertahankan diri.Betul tak betul buat salah tak penting yang penting bila sebut nama Tuhan sudah tentu ada yang brek dan percaya kata tak buat pun benda salah.

Baca juga ;
Shahrizat;Pembangkang 'jambu mengendap' saya-Malaysiakini


Yang di Batu Caves ni pun apa kurangnya.Minta tolong Hasan Akidah nasihat sikit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan