Ahad, 12 Februari 2012

Roboh masjid tak sesat ka Ahmad Said?

Kata Ahmad Said MB Terengganu Pas 'parti ajaran sesat'.Ini bukan tuduhan baru malah Pas pernah dianggap parti komunis semasa era Tun Mahathir Mohamad untuk halalkan pembunuhan ulama as syahid Ibrahim Libya dan anak muridnya di Kampung Memali , Baling pada tahun 1985.

Pada saya Umno boleh lakukan apa saja termasuk bunuh orang Pas , tembak orang Pas dan mereka tidak dianggap sesat termasuk dewakan perayaan agama orang lain demi keuntungan politik.

Pada tahun 2005 Umno dan Ahmad Said demi dendam kesumat politik yang tiada kesudahan terhadap orang Pas yang juga orang Melayu macam Umno telah merobohkan Masjid Bujal di Kemaman yang didirikan di atas sumbangan orangramai.Tengok video di sini.

Bala Allah SWT bertimpa-timpa selepas itu di Terengganu hingga runtuhnya Stadium Bolasepak Gong Badak yang baru dibina dengan kos beratus juta ringgit.Hingga kini sruktur binaan stadium tersebut tidak dapat dibaik pulih!Banyak lagi yang runtuh baca di sini.

Bersatulah orang Melayu tolak Umno-BN dalam pru 13.Tiada apa lagi yang diharapkan kepada Umno untuk tolong orang Melayu dan Islam.Menteri agama sendiri senang-senang tibai duit zakat lepas tu senang -senang kata kami ambik dan ganti balik.Poorrah!Kalau kita buat macam tu dituduh pecah amanah dan masuk penjara tapi menteri agama Umno boleh aja!

Adakah secara terang-terangan kata Malaysia tak akan laksana hukum Islam, perlecehkan hukum Islam, hina hukum Islam tak sesat dan rosak akidah?Malah Umno bersekongkol dengan pemimpin MCA hina hukum Islam semau-maunya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan