Isnin, 27 Februari 2012

Ketua Jati busuk hati

Saya sikit pun tak terkejut apabila Pertubuhan Jati Hasan Ali buat logo yang dikritik orangramai kerana sama dengan logo puak Setan .Ini sebenarnya menggambarkan bahawa itulah sebenarnya apa yang ada kepada ketua Jati yang berselindung di sebalik Islam, Melayu, Raja (IMR).Atas dunia lagi Allah SWT sedang membicarakan beliau.

Sinar harian online melaporkan Hasan Ali ramal Pas kalah teruk dalam pru 13 akan datang.Hasan juga kata sebaliknya Dap dan PKR akan menang besar.Hasan seolah-olah berdoa parti Islam kalah dan mau main tom-tom bak mak yong didik agar Pas, PKR dan Dap berpecah.Jika ini berlaku Umno akan berkuasa sampai kiamat! Lagu kitar semula Umno yang dimainkan Hasan Ali ialah 'Pas Kuda Dap'.Mungkin Umno menyanyi lagu tu tak berapa sedap tapi bila Hasan yang rajin berselawat atas Nabi bawa lagu tu mungkin ada yang syok dengar dan terpengaruh!

Awat Hasan suka tengok Pas kalah dan berpecah?Pertamanya dendam Hasan kepada Pas kerana beliau tak jangka Pas akan pecat beliau.Bila kena pecat baru nampak rupa dan kelaku sebenar Hasan Ali.Musuh Hasan kini bukan Umno, bukan ngo pro Umno yang jadi pencacai Umno tapi musuh utama Hasan kini ialah Pas.

Bila Hasan kata 'Pas kalah teruk pru 13' ada orang hantar sms kat saya berbunyi ;

"Hasan Ali ramal Pas kalah teruk..ha ha hati kalau dah sakit apa pon orang buat semua tak betoi..dalam Pas hari tu ramal BN kalah teruk".

Minta Perkasa dan Jati demo depan pejabat akhbar the star milik MCA.Baca di sini.Kenapa Jati  tidak kutuk dan berdemo bila askar Amerika Syarikat bakar Al-Quran di pengkalan tentera AS di Afghanistan?Kata mahu pertahankan Islam?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan