Rabu, 29 Februari 2012

Kecoh demo anti Lynas di Pulau Pinang:Ku Nan cakap bohong?

Antara ayat yang keluar daripada mulut puak-puak gerombolan Umno yang gatal pi kacau demo Hijau 2.0 di Pulau Pinang ialah;

Lancau ...Umno Apa? Umno tak dak lu pun tak dak tau ka? Bapa saya ahli Pas lu tau ka? Saya ahli Pas lu tau ka?Umno lu jangan maki aaaa! Puki mak hang pa! RM500 muka-muka ni pi ambik barua sial! Sapa mau kutuk Umno haaa! Tengok video di sini.

Betulkah depa orang Pas sedangkan Pas kerahkan ahlinya turun demo di Kuantan dalam himpunan hijau sampai 10,000 orang.Kalau bukan Umno kenapa bela Umno?Yang gatal pi kacau demo anti buang bahan buangan sisa radioaktif tu pasal apa?Kalau bukan Umno mungkin depa kumpulan boria yang sedang berlakon menyamar jadi Umno!

Buat kecoh di Selangor, Pahang,Melaka, Johor, Negeri Sembilan juga Umno tak mengaku.Ini kerana gejala samseng yang melanda negara ketika ini sudah menjadi satu wabak penyakit yang tak boleh diubati oleh mana-mana doktor di Malaysia.Wabak ini semakin menular lebih bahaya daripada penyakit Aids, HIV, Selsema burung, selsema ayam dan sebagainya.

Penyakit samseng politik ini hanya dapat dihapuskan dengan tolak Umno dalam pru 13 akan datang.Tangan anda yang dapat sembuhkan wabak samseng politik taik kucing ini.Pemimpin naik kerana rakyat dan pemimpin jatuh juga adalah kerana rakyat.Jangan lupa!


Umno nafi terbabit dalam kekecohan Himpunan Hijau-Malaysiakini


Sama dengan pendirian yang diambil kumpulan pendesak Melayu, PERKASA, Umno juga menafikan mereka terbabit dalam kekecohan Himpunan Hijau di Padang Kota, Pulau Pinang pada Ahad lalu, yang mengakibatkan dua petugas media cedera.
NONEMenurut Bernama yang memetik Setiausaha Agung Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, sehingga kini, tidak ada laporan polis dibuat yang mendakwa adanya penglibatan Umno dalam kejadian itu.

"Kalau betul kita (Umno) terlibat... (Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng) mesti sudah buat laporan polis, tetapi tiada (laporan polis).

"Benda yang tiada, diada-adakan," katanya pada sidang media majlis penyerahan air mineral kepada program Jelajah Keamanan Wakaf Water4Gaza di Pusat Dagangan Dunia Putra di Kuala Lumpur, semalam.

1 ulasan: