Khamis, 23 Februari 2012

Hina Al-Quran:Panglima jihad,pejuang akidah sila turun demo



Hina Quran: PM , Umno dicabar sertai demo Pas-M'kini


Pemuda PAS menyelar sikap perdana menteri dan menteri luar negara yang didakwa berdiam diri terhadap Amerika Syarikat dalam insiden pembakaran al-Quran di pangkalan tentera Amerika Syarikat di utara Kabul yang dikesan kelmarin.

Ketua Penerangan Pemuda PAS Riduan Mohd Nor berkata, langsung tidak kedengaran suara Datuk Seri Najib Razak sebagai ketua negara umat Islam di negara di peringkat antarabangsa berhubung isu itu.

"Adakah kerana pemimpin negara ini takut dengan kelibat Big BrotherAmerika Syarikat atau sememangnya pemimpin negara ini tidak peka terhadap perkembangan umat Islam di seluruh dunia?" soal Riduan.
PAS dijadualkan bersama beberapa NGO Islam dan rakan Pakatan berhimpun secara aman di depan Pejabat Kedutaan Amerika Syarikat di Kuala Lumpur esok selepas solat Jumaat.
Tindakan itu sebagai membantah tindakan tentera Amerika Syarikat membuang dan membakar al-Quran yang diambil dari perpustakaan penjara di Pangkalan Udara Afghanistan, kelmarin.-m'kini

Mana suara Perkasa...mana suara ngo Islam yang mau pertahankan Islam.Jangan hanya cakap berdegar -degar mau bela Islam tapi apabila Al-Quran dibakar oleh tentera regim Amerika Syarikat kita berdiam diri.Ini bukan isu Pas tapi isu antarabangsa , isu umat Islam di seluruh dunia.

Panglima jihad akidah, panglima jihad anti murtad sila turun.

1 ulasan:

  1. Saya Hindu agama kami larang HINA KITAB SUCI AGAMA LAIN DAN SEORANG HINDU TIDAK BOLEH HINA AGAMA LAIN DALAM DUNIA INI.

    BalasPadam