Khamis, 31 Mac 2011

Tanya Muhyiddin hantu jembalang tanah mana sapu saham RM52 Bilion?


Nasib baik Muhyiddin Yaasin tak jadi Perdana Menteri Malaysia.Jadi Timbalan Perdana Menteri pun dikira tak layak hanya layak jadi Timbalan Presiden Umno saja sebab orang Umno banyak yang jadi tukang angguk dan yes man terhadap bos mereka.Muhyiddin ulangi lagi kata hantu jembalang kepada parti pembangkang kerana takut-takut Rakyat Sarawak ubah negeri Sarawak kepada PR.Najib pun sama faham-faham la ...

Dah dua kali Muhyiddin kata parti pembangkang hantu jembalang.Tak pa lah kalau rakyat Sarawak dah tak takut hantu jembalang ada pakai pendinding lalu tolak Umno-Bn di SarawakMuhyiddin nak kata apa?Ini cakap orang takut kalah dan tidak menampakkan kecerdikkan yang nampak hanya macam orang bodoh bila bercakap.

Cuba tanya Muhyiddin hantu jembalang tanah mana yang tibai dan lesapkan saham untuk bumiputera RM52 Bilion?Sampai hari ni tak dak seorang pun pemimpin Umno , ahli Umno yang berani bangkitkan isu ini.Mereka tak ada telur untuk cari kebenaran dihadapan pemimpin mereka.Jembalang tanah mana yang sapu dan tibai tanah rezab Melayu?

Muhyiddin tak berani sebut hantu jembalang kepada orang Kg Baru Kuala Lumpur yang tengah bersiap-siap pertahankan hak mereka yang cuba diusik oleh kerajaan atas nama pembangunan.MungkinMuhyiddin Yaasin ingat orang Sarawak pun bodo macam dia tu dia kata lagu tu.

Bila sebut hantu jembalang teringat Altantuya yang mati dibom hingga berkecai dengan bomC4 di Puncak Alam Selangor.Ada yang tak tidur lena kerana takut hantu jembalang yang sorang ni!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan