Selasa, 22 Mac 2011

Mat Bisul Kulim yakin kata 'dia orangnya'

Yakin aksi pemimpin pembangkang-Utusan Malaysia online

Ahli Parlimen Kulim Bandar-Baharu, Zulkifli Noordin mendakwa beliau yakin lelaki yang terlibat di dalam video seks dengan pelacur dipercayai dari China yang didedahkan ‘Datuk T’ sebagai pemimpin pembangkang yang terlibat dengan banyak kontroversi sebelum ini.

Meskipun enggan memberi jawapan sama ada sudah menonton video itu, beliau berkata, adalah 110 peratus jelas bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan.

“Orangnya jelas dan kita semua tahu siapa dia. Tiada dolak-dalih lagi dan saya berani mengesahkan bahawa itu memang dia.

“Saya percaya dia ada penyakit dan ini perlu diubati segera. Kalau tidak ia bukan saja merosakkan diri, malah keluarga dan negara kerana dia selalu menonjolkan diri sebagai orang yang warak dengan memetik ayat-ayat al-Quran membuatkan ramai pihak termasuk yang ‘kuat agama’ terpedaya,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.-Utusan

Dia tu sapa? Tak tengok lagi dah yakin atau Mat Bisul dah tengok video tu melalui Datuk T secara senyap-senyap.Mat Bisul yang juga iring PM Najib ke makam Kamal Attaturk ke Turki sekarang giat lawan Anwar sama macam Umi Hafilda.Orang-orang macam ni dikutip Umno untuk lawan Anwar.

Baca juga;

Pita seks:Anwar buat laporan polis-Malaysiakini

Kesahihan video seks baru dipertikai, tapi suram imej Pakatan-TMI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan