Jumaat, 25 Mac 2011

Produser filem tempatan terbabit hasilkan video lucah?

Siapa produser filem di belakang tabir tiga Datuk T Datuk Rahim Thamby Chik, Datuk Eskay dan Bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim yang berjaya hasilkan video lucah yang dipertontonkan di Pawagam Carcosa Seri Negara?Mengikut sumber-sumber tertentu produser terkenal itu banyak dapat kontrak dengan RTM untuk hasilkan drama-drama keluaran syarikat beliau.Ada pulak yang kata video lucah berprofil tinggi itu dilakonkan di bilik hotel murah di Thailand.

Pertanyaan ini muncul apa lagi dengan tulisan Wira Arjuna dalam malaysiakini yang melaporkan:

Rahim yang kini Pengerusi Risda, berkata beliau tidak merogol seorang gadis berusia 15 tahun ketika itu.

Semasa menayangkan video itu kepada wartawan Isnin lalu di hotel Carcosa Seri Negara, Eskay berkata beliau membawa keluar perakam video dari hotel dan mendapati ia mengandungi klip 21 minit Anwar mengadakan hubungan seks dengan pelacur.

Namun pada sidang akhbarnya semalam, Eskay mendakwa beliau tidak dapat “membaca” rakaman dalam alat perakam itu sehingga seminggu lalu.

'Tak boleh baca'


“Hanya minggu lalu, baru kami mendapat rakaman itu sebab mula-mula kita tak boleh “baca', kemudian baru ada seorang yang berjaya menerbitkannya,' katanya.-Malaysiakini Bila dendam tidak disembunyikan....

Begitu juga dengan pengakuan Datuk Eskay sendiri yang berkata 'Saya dalam video tu'.Adakah Datuk Eskay sendiri yang lakonkan blue film tersebut?

Nak tambah sikit lagi..semalam sewaktu saya pergi ke sebuah pusat servis kereta di Sungai Rasah, Shah Alam dua orang teknisyen syarikat berkenaan seorang Melayu dan seorang India turut tidak percaya tentang video lucah tersebut babitkan orang politik. Lelaki Melayu tersebut berkata kepada saya, "Bang..saya bila dengar saja nama Rahim Thamby Chik turut terbabit jadi dalang video lucah tersebut saya terus tidak percaya dengan orang yang dibabitkan dalam video tersebut.Dia sendiri pun pernah didakwa rogol gadis bawah umur." Saya kata kat dia ,"Rahim Thamby Chik tu bukan takat orang tak percaya habaq apa pon , biawak pun tak percaya." Lelaki berketurunan India tu pulak kata kat saya, "Malaysia jangan sampai jadi macam Libya sudah la.."

Dah kena tahan dengan pihak polis pun Datuk T tak mengaku.Memangla dok di rumah sebab dah dijamin tak kan tidoq dalam lokap!

Gambar bawah dicopy daripada malaysiakini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan