Isnin, 28 Mac 2011

Anai-anai dalam busut tak pa lagi kalau anai -anai dalam tiang reban rumah


Perhatikan bila saja meletup video lucah yang ditayangkan secara bebas di hotel mewah Carosa Seri Negara oleh Tiga Datuk T yang didalangi oleh Tan Sri Rahim Thamby Chik kini muncul pula cerita lain disebalik kisah video lucah tersebut.Umi hafilda awal-awal lagi kata ada lagi 18 video yang belum ditengok.

Lepas tu Bekas Menteri Kewangan Tun Daim Zainuddin yang kaya raya ni pula turut muncul dan ungkit kembali sejarah silam beliau dengan Anwar dan menganggap Pakatan Rakyat hanya satu konspirasi politik.

Kini muncul pula Datuk Nallakarupan yang kata mahu dedah siapa Anwar kepada Pas. Semuanya berturutan satu persatu muncul dan mereka seperti Datuk Nalla adalah orang yang pernah ditahan kerana memiliki senjata api pada tahun 1998. Kes ini dikatakan ada kaitan dengan pemecatan Anwar sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Mereka semua ni adalah musuh-musuh peribadi Anwar hingga kini.Mereka meneruskan agenda mereka sejak 1998 tanpa henti mungkin kerana dendam macam Rahim Thamby Chik kata beliau dipecat sebagai Ketua Menteri Melaka yang ada kaitan dengan kes rogol gadis bawah umur kerana Anwar. Tun Mahathir tak pernah berhenti daripada berdendam dengan Anwar sama macam Tun Mahathir dendam kepada Tun Abdullah dan menantu Pak Lah , Khairy Jamaluddin Ketua Pemuda Umno.

Mereka semua amat merbahaya menjalankan jarum mereka kepada rakyat demi untuk kesinambungan BN terus perintah Malaysia selepas pru 13 akan datang.Kalau BN tumbang dalam pru 13 akan datang mereka-mereka ni akan ghaib ghuyub hilang tah ke mana.Mereka semua ada skandal.Mereka macam anai-anai dalam tiang , kalau dalam busut (pongsu) tak pa lagi , yang dalam tiang ni bahaya bukan saja Anwar nak lingkup tapi rumah pun boleh reban!

Tapi Umno juga kena ingat musuh mereka bukan hanya Anwar Ibrahim tapi seluruh rakyat Malaysia yang bencikan kezaliman Umno-Bn .Ni lagi bahaya kepada Umno-Bn.

Baca juga;
Sejarah bukti Daim khianati orang Melayu, kata Yusmadi-TVSelangor.com
Kes Eskay lawan Merong Mahawangsa jadi tumpuan-TVSelangor.com
Daim:Tanpa Dr M, Anwar tak mungkin jadi Timbalan Presiden-Malaysiakini.
Dulu mata kini perut jadi sasaran-Harakahdaily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan