Ahad, 27 Mac 2011

Blog Umno pun tak percaya tu Anwar, video kencing rakyat


Siapa untung bila timbul isu video seks lucah yang ditayangkan oleh Tiga Datuk T yang jadi 3 jahanam kepada politik Umno dan Malaysia?Adakah Umno raih kemenangan politik besar bila video lucah yang dituduh mereka muka dalam video tu Anwar tapi badannya buncit pungkoq besaq?

Dulu Tun Mahathir dan konco-konconya tuduh Anwar Ibrahim pukul diri sendiri dalam lokap sampai biji mata lebam.Last2 Bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Rahim Nor mengaku kata dia pukul dan boxing Anwar dalam lokap. Kini bila isu video lucah yang jadi filem pecah panggung yang 'kaut untung berjuta-juta sokongan undi' di Malaysia dan luar negara dalangnya Rahim Thamby Chik mengaku kata terlibat tayang video lucah tidak dikenakan apa-apa tindakan.Yang pasti mereka tuduh pelakonnya adalah Anwar.

Malangnya kini blog-blog Umno sendiri kata isu video lucah tu dah jadi senjata makan tuan.Blog Umno Reform turut pertikai siapa pelakon dalam video lucah tersebut.Baca komen-komen di sini.Bagi orang yang ada otak dan berfikiran waras tidak akan terus percaya bulat-bulat apa saja yang disogok dalam fikiran kita.Video lucah tersebut dah jadi video kencing rakyat.

Baca juga ;
Bekas mufti saran perhimpunan anti politik lucah-Malaysiakini

2 ulasan:

  1. aku rasa UMNO dah bayar pada CEO facebook dan twitter supaya padam tweet DSAI pada jam 9.20pm hingga 10.40 pm.

    Amacam? Suruh DSAI guna alasan ni.

    Nasib baik la Facebook dan tweeter bukan ciptaan dan milik rakyat Malaysia.

    kalau tidak mesti puak pakatan kata UMNO dah bayar ceo facebook dan tweeter.

    wolff

    BalasPadam
  2. Ek..ek..le...Depa 2 ekoq tu kan dah offer, tubuh Suruhanjaya Bebas, sapa-sapa pun boleh pi siasat..Nik Aziz ka..Azizah ka...Kit Siang ka...MisaiMerah ka...boleh jadi panel penyiasat..sapa 'pelakun Mr XXX' tu...
    Yang aku pelik.., laju pulak Hj Hadi kata tak payah tubuh suruhanjaya...dia plak lebih-lebih..
    Bodo...

    BalasPadam