Khamis, 24 Mac 2011

Dulu maju sekarang miskin

Ekoran kemusnahan akibat tsunami, seorang pemandu mengisi minyak menggunakan pam basikal di Motoyoshi, Miyagi Jepun. – Foto Reuters
Ekoran kemusnahan akibat tsunami, seorang pemandu mengisi minyak menggunakan pam basikal di Motoyoshi, Miyagi Jepun. – Foto Reuters

Ini semua pengajaran kepada kita.Negara kita masa kena Stunami dulu tak teruk sampai isi minyak guna pam basikal.Tapi negara kita sekarang dilanda Tsunami video lucah dan politik terkotoq dalam dunia .

Yang terlibat tengok video lucah dan tayang di 'pawagam' Carcosa Seri Negara bukan calang-calang orang tapi yang bertitle Datuk T. Datuk Rahim Thamby Cik Bekas Ketua Menteri Melaka, Bekas Ketua Pemuda Umno dan pernah didakwa merogol anak gadis berusia 15 tahun dan kini Pengerusi Risda agensi kerajaan pusat.Datuk Eskay pula katanya tokoh dan ahli perniagaan yang bertaraf jutawan.Menonton video lucah sekarang bukan lagi jadi satu kesalahan tapi jadi satu galakan!

Puak-puak Umno dan gerombolan jika terus perintah Malaysia akan bertambahlah gejala buang anak luar nikah yang dah tak terkawal sekarang ini.Jangan biarkan bala ini hancurkan masa depan anak cucu kita .

Para mufti dan ulama cari makan berdiam diri takut bersuara , takut hilang jawatan, takut hilang kerusi empuk dalam bilik aircond.Mereka hanya pandai berfatwa tak boleh nikah dan galakkan menikah dalam masjid takut-takut jadi macam Kristian dan Yahudi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan