Ahad, 25 Julai 2010

Harussani patut letak jawatan -Mahfuz Omar


Harakahdaily melaporkan Kenyataan Hassan: Harussani wajar mohon maaf;

Sambil menyifatkan Harussani melakukan pembohongan yang memalukan, Mahfuz berkata, pengakuan Dr Hassan yang menjelaskan bahawa pertemuannya dengan Harussani tidak ada agenda khusus membincangkan penyatuan Umno dan PAS sekaligus mendedahkan kedudukan dan peranan Harussani sebagai alat dan pencacai Umno.

"Kenyataan Dr Hassan jelas mendedahkan penyelewengan fakta seorang mufti seperti Harussani. Kekeliruan yang ditimbulkan Harussani serta kesediaan beliau menjadi pencacai Umno sangat memalukan ulama khususnya para mufti yang ada di Malaysia.

"Harussani sepatutnya meletakkan jawatan sebagai Mufti Perak kerana beliau pernah menyatakan, sebagai mufti beliau tidak membuat kenyataan yang mengelirukan itu, sedangkan pendedahan Dr Hassan memperjelaskan apa yang dikatakan Harussani adalah tidak benar," katanya.-Harakahdaily.

Berkaitan;

Hassan akui temu Harussani tetapi bukan sulit-Harakahdaily

Dia tak tau orang tak bodoh-Penarik beca.

2 ulasan:

  1. Bukan harus sana harus sini je yang patut letak jawatan, puak-puak ug dalam pas pon sama kena letak jawatan

    BalasPadam
  2. Aku duk kata dah, ini mesti abrakadabra. Yang aku heran, pasal apa orang PAS cepat duk kalut. Relax lah bro, sampai time, kita cincang habis. Ini tidak, duk hebuh rata. Kita dah tau feel puak UMNO, kita wait n see, lepas tu, kita tibai lah. Takbirrrrrrrrrrrrrr.

    BalasPadam