Khamis, 8 Julai 2010

Melayu-Islam Juara Kategori Paling Ramai Anak Luar Nikah

Bila baca berita Harakahdaily 257,000 anak luar nikah membimbangkan apa yang kita rasa? Yang bukan beragama Islam kita tolak tepi dulu tapi anak luar nikah bagi yang beragama Islam 30,978 ! Sudah tentu mereka adalah orang Melayu yang beragama Islam. Kenapa sampai berpuluh ribu anak luar nikah beragama Islam ? Salah siapa? Adakah ini satu bala kepada umat Islam di Malaysia yang semakin rancak mau hidup secara bebas?Bebas hidup luar dan dalam.

Orang Melayu terkinja-kinja marah Suara Keadilan kata 'Felda Bangkrap', orang Melayu rasa seronok dengan slogan Satu Malaysia, salam satu Malaysia, orang Melayu amat syok dengan segala jenis hiburan yang melalaikan tapi apa perasaan orang Melayu tak kira la parti apa pun asalkan orang Melayu yang mengaku beragama Islam bila jumlah anak luar nikah paling ramai dimenangi oleh orang Islam?Baca semua klik tajuk di atas.

1 ulasan:

  1. Salam...
    30,978 anak luar nikah hasil hbungan zina mereka yg beragama islam..tu br sebut anak luar nikah...anak2 luar nikah yg dbuang tanpa rasa perikemanusiaan oleh ibu2 hasil hbungan zina brp bnyak pla..ada yg mati dengan ngeri..ada yg masih bernyawa ntah apa pla nasib mereka bla besar nanti..stiasa dcemuh oleh masyarakat..sume ni mereka xfikir..yg difikir hnya keseronokan yg sementara membawa kesengsaraan kpd generasi yg lahir hasil dr hbungan zina tersebut...nauzubilla...Firman Allah dlm Al-Quran : jgnla kau dekati zina..Allah tlah melarang sekerasnya tpi manusia adakah mengambil pengajaran dr ayat tersebut..wawahua'lam...generasi yg lahir merupakan generasi pemimpin akan dtg..jika negara ni akan dtg ramai dgn anak zina..bagaimana corak pemerintahan zaman akan datang???renung2 dan fikir2kanlah...wallahua'lam

    BalasPadam