Ahad, 17 Jun 2012

Sejak Hasan Ali kena pecat ramai pulak bekas kakitangan kerajaan sertai Pas

Salam semua..dua tiga hari ni kelam kabut sikit dengan hal sendiri tak dan nak follow berita yang panas dengan bahang pru 13 yang semakin hampir.Hari ni gatal tangan nak tulih sikit pasal kemasukan bekas pegawai tinggi kerajaan dalam Pas

Hasan Ali bekas ahli Pas diramalkan menyertai Umno.Tak kisahlah Hasan Ali nak sertai parti apa pun itu hak beliau.Sudah hampir 6 bulan bekas ecxo negeri Selangor Hasan Ali dipecat daripada Pas.Apa yang ingin saya katakan ialah muncul fenomena baru di kalangan bekas pegawai tinggi kerajaan berlumba-lumba sertai parti Pas sejak Hasan Ali ditendang keluar daripada Pas termasuklah di kalangan artis.Bahkan bekas menteri  Umno Kadir Sheikh Fadzir turut keluar Umno sejak Hasan Ali kena pecat.

Mungkin depa tunggu Hasan Ali keluar Pas baru depa teringin masuk Pas.Ha ha.Apa pun pengajaran yang kita dapat ialah samada ahli politik tu ada gelaran Dr dan ustaz belum tentu mereka istiqamah dengan perjuangan.Takat cakap berdegar-degar tapi banyak bohong daripada yang betul lagi mulia si penjual ikan yang istiqomah dengan parti yang disertai.
Berkaitan;
Lagi bekas pegawai tertinggi kerajaan sertai Pas-M'insider
Bekas Ketua Jemaah Nazir KPM sertai Pas-Harakahdaily

3 ulasan:

  1. Atau ade udang disebalek batu mereka2 ni!!

    BalasPadam
  2. aku pnh dgr ceramah beliau ketika mula2 masuk pas..berdegar2 skrg..p masuk parti sekular balik..cehh!

    BalasPadam
  3. Cakap berdegar degar tentang Islam, Melayu,akidah,rajalah sampai kembang lobang hidung dan nafas serta nada ala-ala meneran gitu.. Last last nanti masuk parti yang suka promote video seks,fitnah,rasuah. Sudahlah Asanali...tengok LOBANG idung pun dah tahu halatuju kamu.Jenis Dr.Phd (Dato rakus Penuh hasad dengki)

    BalasPadam