Ahad, 24 Jun 2012

Melayu Najib maki dengan kata HARAMJADAH,dengan orang Cina Najib pujuk

Kita tentu masih ingat siapa yang kata HARAMJADAH kepada orang Melayu.Orang tu tak lain tak bukan ialah Najib sendiri.Najib tak kata kepada orang Cina dan India HARAMJADAH tapi apabila orang Melayu lawan Umno Najib sanggup kata HARAMJADAH!

Kini Najib pujuk orang Cina dengan kata Abaikan label 'pendatang' (Malaysiakini)
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini menggesa masyarakat Cina supaya tidak tersinggung dengan golongan yang memanggil mereka sebagai pendatang kerana kenyataan itu dibuat oleh "yang tidak berapa betul."

Katanya golongan yang mengeluarkan kenyataan seperti itu berniat untuk melukakan perasaan masyarakat Cina dan pentadbirannya tidak berkongsi pandangan sebegitu.

Dalam masyarakat mana sekalipun wujud segelintir individu seperti itu, katanya dalam dialog bersama kira-kira 2,000 anak muda masyarakat Cina di Universiti Malaysia petang ini.

Najib berkata demikian ketika menjawab satu soalan daripada peserta berkenaan berhubung tindakan kerajaan ke atas golongan yang memanggil mereka sebagai pendatang.

Katanya lagi, malah di negara maju seperti Amerika Syarikat wujud seorang penceramah agama daripada gereja kecil di Florida yang mahu membakar al-Quran.

Tambahnya, pentadbiran beliau mengiktiraf golongan Cina sebagai warga Malaysia sepenuhnya di negara ini.-M'kini


Adakah orang Melayu tak rasa apa-apa apabila Najib maki Melayu dengan kata HARAMJADAH?Najib adalah daripada kelompok Melayu yang maki Melayu.Najib ingat orang Melayu dapat RM500, Melayu dapat RM100 Najib boleh maki Melayu ikut suka!Pandai na pujuk orang Cina, hati Melayu tak payah jaga sebab Najib ingat maki dengan kata HARAMJADAH tetap akan sokong Umno!


Najib ingat bila dia pujuk orang Cina depa akan beralih sokong Umno-BN.Najib ingat kita ni apa?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan