Selasa, 5 Jun 2012

Muka ni tiap-tiap malam keluar TV3

Muka ni tiap-tiap-tiap malam keluar dalam TV3.Kalau muka ni tak keluar dalam berita TV3 itu bukan berita namanya.Kerjanya hanya menyerang Anwar Ibrahim isu seks! seks!Namanya Zamil Ibrahim bekas pengerusi parti KITA Kedah.Beliau jadi pengulas tetap bagi TV3 hanya berkaitan seks.Dah tak ada modal lain nak cakap agaknya.

Tambah sikit;
Muka ni lagi hebat daripada Ahmad Bashah Ketua Umno Kedah yang langsung TV3 tak layan.Lebih hebat daripada Mukhriz.Muka ni nak jadi calon Umno di Kedah.Pong-pang pong pang kaki bodek Umno.Orang Umno Kedah sendiri tak la seteruk muka ni yang berlagak jadi jurucakap Umno Kedah dalam TV3.

10 ulasan:

  1. betui ka?maklumlah...dah lama x tgk tv.

    BalasPadam
  2. ini nama nya manusia yg berakai PANTEK ,,,

    BalasPadam
  3. Dia ni dibayar oleh UMNO bro.. tanya Ezam dgn Hamizun (GAPS) betul ke tidak.. PRU 12 dulu pun dia dah balun 3 JUTA... PRU 13 ni mesti lah lebih pasai dulu 2 bini tp la ni dah 3...

    BalasPadam
  4. Dia ni dibayar oleh UMNO bro.. tanya Ezam dgn Hamizun (GAPS) betul ke tidak.. PRU 12 dulu pun dia dah balun 3 JUTA... PRU 13 ni mesti lah lebih pasai dulu 2 bini tp la ni dah 3...

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama di atas terpaksa diedit:
    5 Jun 2012 10:10 PTG
    dia pu**mak yang main b**tut najib yang besau tu di hotel PD

    BalasPadam
  6. Nampak sebiji macam Baruah.

    BalasPadam
  7. tengok muka memang meloyakan

    BalasPadam
  8. Bongkar semua bila PR dah dpt putrajaya.dakwa semua jerung dan anak2nya.baru suci bumi
    Malaysia ini drpd pengkhianat2 yg merompak harta rakyat marhaen.

    BalasPadam
  9. btul...bongkar smua smpai ke akar tahikkkk ..then kasi lekat tahik2 tu kat muka Barua Negara semalaysia...ayuh bgkitlahh wahai rkyat!

    BalasPadam