Jumaat, 8 Jun 2012

Menteri otak sewel dan gila patut letak jawatan

Akhirnya isu dua pusat pendidikan Selangor Unisel dan Kuis yang pada mulanya dibekukan pinjaman PTPTN oleh kementerian pendidikan tinggi terpaksa dibatalkan hari ini.Menteri Pengajian Tinggi Khaled Nordin ni memang tak layak jadi menteri kalau jadi ketua cawangan Umno mungkin layak.Tindakan bodoh dan bahlol serta dendam kesumat politik jadikan pelajar sebagai mangsa adalah tidak boleh diterima sesiapa pun.

PR berjanji mahu hapuskan PTPTN apabila tawan Putrajaya bukan sekarang.Kalau PR tak tunai janji setelah tawan Putrajaya kita rakyat dalam pru 14 kita pakat jatuhkan pulak PR di Putrajaya!Ini perkara mudah dan senang.

Umno ingat segala duit kerajaan adalah duit Umno.Umno ingat negara ini Umno yang punya.Umno ingat semua rakyat kena berlutut kepada Umno,kena bertuhankan Umno baru segala urusan jadi mudah dan senang.Sebenarnya Umno dah hilang arah dan fikiran mereka semua dah sewel.Otak mereka dah jadi otak Israel yang bunuh orang Palestine dan Serbia yang bunuh orang Bosnia kerana gila kuasa dan racis yang amat tebal.

Haaa ambik ingat senang nak buat satu-satu tindakan semata-mata kerana nafsu gila dan dendam kesumat.Saya percaya masih ada segelintir pemimpin Umno sendiri yang masih waras dan tak sewel tidak setuju dengan tindakan menteri gila yang ada di kementerian pengajian tinggi.Yang syok lagi tu Muhyiddin Yaasin Timbalan TPM  turut sokong apa yang dibuat Khaled Noordin.

Woiitt! nak menang pilihanraya pun jangan la sampai jahanamkan orang Melayu sendiri!Di Kelantan sekat tak bagi royalti yang rugi adalah orang Melayu sendiri.Tu saya kata perangai pemimpin Umno kalahkan Israel dan Serbia.
Berkaitan;
PTPTN tarik balik pembekuan pinjaman siswa Unisel dan Kuis-M'kini
PTPTN-Unisel:Pengerusi sahkan batalkan sekatan-Sinarharian

9 ulasan:

  1. MB Selangor diharapkan teruskan saja dgn perancangan 'mencairkan' aset Unisel utk membantu pelajar2 yg perlukan pembiayaan..inilah masanay nak buktikan tanpa PTPTN , PR mampu membiayai cerdik pandai masa depan..

    BalasPadam
  2. Dia ni memang bodoh dan diperbodohkan.kat pasir gudang dia tolong kroni jer.nampak sgt flip flop.entah apa2.

    BalasPadam
  3. ini gila babi namanya...

    BalasPadam
  4. Mentaliti camni bole jadi Menteri...dah sah cam kata Mahathir dlm umnoooo dah takde org bijak pandai.....kalau adapun yg pandai mengampu n membodek.....cam mashitah tuuu...sgup jual agama hanya kerna nak dpt habuan.....

    BalasPadam
  5. dah sah mcm kata mamak mahatir dlm umnoooo dah takde org bijak pandai...mentaliti camtu bole jadi menteri......

    BalasPadam
  6. sokong kenyataan Ketua Pemuda Umno yg mempertikai tindakan menteri pengajian tinggi. Tahniah

    BalasPadam
  7. Kita mau pemimpin umno spt Khairy, yang berfikiran terbuka, berani berdebat dan pertahan kebajikan pelajar dalam isu PTPTN.

    BalasPadam
  8. erk!tertinggal bas...kesian..

    BalasPadam
  9. Tmpt KJ sebenarnya bkn dlm umno.salah platform.kerjaya politik diam dlm bn makin pudar krn kebencian pencatur politik bn.harap KJ sedar.

    BalasPadam