Jumaat, 1 Julai 2011

Tok khatib makan rumput kerat hanya pandai angguk saja

Tok Khatib solat Jumaat di masjid-masjid Lembah Klang dalam naungan kerajaan BN bersungguh-sungguh kata dalam khutbah mereka DEMO Bersih 2.o haram. Kesiaaan kerja makan gaji hanya jadi burung belatuk atau burung tiong saja bila baca khutbah.Buka teks khutbah yang disediakan Jakim baca, baca dan baca tak berani nak buat apa.Telor jadi kecut takut kena gam atau buang kerja.

Ustaz-ustaz macam ni tak belajar daripada kisah Nabi Musa A.S yang dibela Firaun tapi jadi penentang kuat kepada Firaun yang amat zalim dan mengaku Tuhan! Inilah akibatnya kalau hanya pandai makan dan ragut rumput kerat bukan rumput yang dicari sendiri.

Mereka tak berani tegur Suruhanjaya Pilihanraya yang buat daftar pemilih dalam satu rumah Melayu ada 88 pengundi termasuk pengundi India! Takkah ini kotor namanya?Tengok di sini sapa yang ada akaun FB.Ini bukan takat kotor malah zalim namanya jadi barua Umno supaya Umno-Bn terus berkuasa.

Woiit!!! ulama dunia Yusuf Al-Qardhawi pun sokong demo rakyat Mesir tumbangkan Mubarak tapi di Malaysia buat demo Bersih hanya mahu SPR bersih daripada Umno-BN takkan haram?

Umno yang terdesak guna para ustaz yang boleh dijual beli macam beli seluar dalam di pasar malam sebagai taruhan murahan agar rakyat percaya dengan para ustaz yang boleh dijual beli ini.Ostaz...duit dengan nyatakan kebenaran walaupun pahit mana lu buang?Lu nampak duit tak nampak BN penipu. Lu langsi berani lu jawab depan Allah SWT di padang Mahsyar kelak?

Lu tak nampak Umno-Bn dah bunuh ulama, tangkap rakyat bawah akta zalim ISA lu diam saja!Berani lu tok khatib jual agama untuk jamu anak bini.

1 ulasan:

  1. http://yourvipproducts.blogspot.com/2011/07/international-incomes-club-top.html?showComment=1309759411131#c5631884692437663751

    BalasPadam