Selasa, 5 Julai 2011

Baju Pakalolo tak haram, baju Bersih 2.0 haram, Malaysia layak dapat anugerah dunia!

Apadia Pakalolo?Pakalolo ialah perkataan Hawaaiian yang bermaksud Cannnabis .Apa dia Cannabis ?Cannabis ialah ganja dalam bahasa Melayu daun kering yang dihisap seperti tembakau sebagai dadah yang menghayalkan.Hukuman ke atas pengedar dadah jenis ganja ini boleh bawa hukuman mati di Malaysia.

Pemakai baju Pakalolo di Malaysia tak haram yang haram ialah baju Bersih 2.0.Pemakai baju Bersih 2.0 di Malaysia boleh ditangkap , direman dan dituduh sebagai komunis!

Kenapa si pemakai, pencetak baju Bersih 2.0 di Malaysia ditangkap?Jawapannya kerana Malaysia amalkan undang-undang 'koboi' bukan undang-undang yang ada dalam perlembagaan Malaysia.Undang-undang 'koboi' ini sudah lama mati di Amerika Syarikat sejak kurun ke 18 lagi tapi di Malaysia ia masih laku demi untuk Umno-Bn terus berkuasa.

Malaysia layak dapat anugerah dunia dan layak dicatat dalam 'Guinness book of world records' sebagai negara pertama di dunia haramkam baju berwarna kuning Bersih 2.0!

Generasi akan datang akan ingat apa yang dilakukan kerajaan zalimBN terhadap rakyat sebagai sejarah yang tak pernah terjadi dalam semua negara di dunia dengan haramkan baju kuning hanya kerana perkataan Bersih 2.0.

Berkaitan;
Penjual baju T Bersih disambung reman-Harakahdaily
Suami isteri ditahan miliki baju T Bersih-Malaysiakini
6 ditahan di Alor Star cetak baju T Bersih-Malaysiakini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan