Jumaat, 8 Julai 2011

Pendatang haram bebas berkeliaran di KL, warga Malaysia kena 'black list'

Saya masih ingin mengatakan bahawa betapa penipunya, pembohongnya dan kaki putar belitnya pemimpin Umno-BN dan pihak berkuasa dalam berhadapan dengan rakyat yang mahu berdemo secara aman di Stadium Merdeka esok.

Masih terngiang-ngiang di lubang telinga bahawa Najib dan Hishamuddin mempelawa stadium kepada demo aman Bersih 2.0 sebelum penganjur Bersih 2.0 mengadap Yang Di-Pertuan Agong.Najib kata demo boleh buat di stadium menjeritlah sampai pagi pun tak apa.Kini segalanya dah jadi terbalik.Polis kata ting tong ting tong, Hishamuddin dengan derhakanya kepada Agong langsung tak pedulikan pihak istana dalam membuat keputusan.

Kini bukan setakat tak bagi guna Stadium Merdeka untuk himpunan Bersih 2.0 , pemimpin PR dan Bersih kena 'blacklist' daripada masuk Kuala Lumpur pada 9 Julai dengan perintah mahkamah.Inilah perangai pemimpin Umno-Bn bila kita mengalah dan mengalah.Mereka mau kita sembah dan jilat mereka bila kita berlembut dengan mereka!

Woiitt! Pendatang asing tanpa inzin (PATI) bebas berkeliaran tanpa paspot di Kuala Lumpur di KLCC dan SOGO setiap hujung minggu dan hari perayaan tanpa ditangkap malah mereka diberi pengampunan pada bulan ini.Sedangkan warga Malaysia tak kira Melayu, Cina India kena 'blacklist' masuk KL.Undang-undang apa ini!?Betullah kata-kata dalam filem Melayu Klasik Musang Berjanggut, "Tak usah takut..ini undang-undang saya yang bikin ..boleh diubah."

Kata Dr Hatta pemimpin Pas,dalam ceramahnya di markaz Pas seksyen 18 , Shah Alam semalam, "Kalau senarai 91 orang yang kena senarai hitam dilarang masuk KL pun akan turun, yang tak kena senarai hitam kena awal-awal lagi turun di Kuala Lumpur besok."

Mat Sabu Tim Pres Pas berkata,"Kita akan bergerak setakat yang boleh. Sekalipun kenderaan ditahan, kita akan berjalan kaki ke Stadium Merdeka,"

Anak Muda....kita turun ramai ramai esok di Stadium Merdeka bawa semua anak bini kawan dan rakan.(klik imej untuk besarkan)

Berkaitan;
Senarai 91 orang dilarang masuk KL Sabtu ini-M'insider
BERSIH 2.0:Titah nasihat Agong kejutkan pemimpin Umno-M'insider
BERSIH 2.0: KL milik rakyat , jumpa di sana esok-M'kiniLink

Tiada ulasan:

Catat Ulasan