Jumaat, 7 Mei 2010

Bukan takat Pak Lah semua kena dijatuhkan !

Siapa berani kata kempen jatuhkan Pak Lah yang pernah jadi PM adalah salah. Siapa yang tak kenal dengan tokoh dan pelopor Islam Hadhari yang dah berkubur itu? Adakah salah jatuhkan pemimpin seperti Pak Lah yang bagi percuma dua telaga minyak di Sarawak kepada Brunai bernilai RM320 bilion sebagai pertukaran supaya Brunai tidak menuntut Limbang menjadi haknya?

Umno team Najib semasa era PM Najib jadi Timbalan Perdana Menteri turut mahu cepatkan Pak Lah dijatuhkan .Tun Mahathir turut buruk-burukkan Pak Lah semasa Pak Lah jadi PM. Dah berenti pun Tun Mahathir terus serang Pak Lah bertubi-tubi tah apa penyakit dalam badan Tun Mahathir hanya Tuhan saja yang tahu kenapa dia benci sangat dengan Pak Lah!

Menjadi kerja dan kewajipan pulak kita sebagai rakyat yang prihatin untuk jatuhkan dan kalahkan Umno-Bn yang bersubahat dengan syarikat agen Zionis Israel ,Apco. Menjadi satu kerja jugak kepada kita yang mahu berfikir bahawa pemimpin Umno halalkan yang haram .Pemimpin Umno bukan takat lawan dalam pilihanraya tapi turut lawan hukum Allah SWT! Yang berani pinda hukum Allah dan ketetapan Allah di Malaysia ialah pemimpin Umno! Contoh Timbalan Menteri Kewangan yang beragama Islam Awang Adek cadangkan judi halal untuk piala dunia.

Berkaitan ;
RM4 juta fitnah, tabung RM20 juta tawan Putrajaya-Husam (Harakahdaily)

2 ulasan:

  1. Firman Allah dlm Surah Al-Maidah ayat 90 : "Hai orang-orang yang beriman, sesungguhnya (meminum) khamar, berjudi, (berkorban untuk) berhala, mengundi nasib dengan panah , adalah termasuk perbuatan syaitan. Maka jauhilah perbuatan-perbuatan itu agar kamu mendapat keberuntungan"

    BalasPadam
  2. mari kita berpakat jatuhkan kerajaan Umno-Bn yang bersubahat dengan Zionis Israel.

    BalasPadam