Selasa, 1 Mei 2012

Melayu Bangkit!Cina Bangkit!India Bangkit! Petanda BN Berkubur

Gambar dari Masjid Jamek hingga ke jalan menghala ke Dataran Merdeka dan Jalan Masjid India
Pak cik ni datang dari jauh demi sayangkan negara daripada dijual Umno-Bn untuk bantah bagi IC kepada warga asing.
Orang ramai dah gerenti orang Melayu yang beribu-ribu keluar daripada Masjid Jamek selepas solat Zohor.Melayu sekarang terbukti benci Umno!tidak mudah diperbodohkan Umno yang kata demo haram.
Hadapan Masjid Jamek jalan menghala ke Dataran Merdeka dan Jalan Masjid India
Puluhan ribu orang Melayu berada di sini.Ini yang menakutkan UMno apabila orang Melayu ratusan ribu keluar kejalanraya!Orang tua berkain pelikat juga muncul dijalanraya tuntut perubahan.Tahniah!

Orang Cina kali ini apa kurangnya dalam demo Bersih 3.0 sama banyak dengan orang Melayu keluar di jalanraya tanpa rasa takut dan gentar macam dulu.Semua satu hati satu matlamat mau tukar pemerintah yang ada.Orang Cina lebih ramai di Kotaraya,Dataran Maybank,Pudu,dan Petaling Street.Gambaran yang menakutkan regim zalim Umno-BN.
Apabila orang Melayu bangkit!Cina Bangkit!India bangkit tolak regim Umno-BN maka hanya ada satu saja ucapan untuk Umno-BN, siapkan kain kapan putih!.Tumbang Umno-BN maka ramailah pemimpin Umno-BN yang kaya raya lari ke luar negara.Tahniah!Tahniah! kepada semua rakyat Malaysia yang berani buat perubahan.Ini negara kita tanah tumpah darah kita, kita adalah bos!Pemerintah adalah kuli kepada rakyat.

Selamat menyambut Hari Pekerja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan