Jumaat, 25 Mei 2012

Dr Asri kata 'senaman punggung' hanya diterima masyarakat Zulu Afrika

Dr Asri Zainal Abidin bekas Mutfti Perlis kata dalam tulisannya di Malaysiakini;
"Islam itu indah, ia mesti disampaikan dengan cara yang berkesan dan indah. Ya, keindahan itu kadang-kala ia subjektif, tetapi kerangka masyarakat dan budaya yang mereka mengelilingi mereka juga menentukan keindahan itu. 

Sudah pasti "senaman punggung" 
bukan keindahan. Jika ia hendak dijadikan saluran dakwah Islam, sudah pasti tidak dapat diterima oleh akal yang waras dan budaya yang ada. Mungkin ia diterima dalam masyarakat Zulu Afrika, tetapi tidak dalam masyarakat kita."-Malaysiakini Berdialog dengan apa yang LGBT percaya.Klik tajuk untuk baca semua.


Media Umno ni rasa bangga tengok kelaku penyokongnya buat senaman punggung depan rumah Ambiga.Majlis Fatwa yang kata demo Bersih 3.0 haram tak berani komen.
Ini masyarakat Zulu Afrika yang suka telanjang dan separuh bogel tak kira jantan dan betina serupa.Tengok video di sini.

Ni gelagat puteri Umno yang tunjuk punggung ketika musim pilihanraya.


PM Najib dah hilang kawalan ke atas semua organisasi Umno,NGO pro Umno yang bertindak samseng,lucah dan pengotor.Beliau dah jadi amat lemah sebab tu sepatah 'haramjadah'(pinjam ayat Najib yang kata peneroka haramjadah) tak komen apa akan keganasan dan kelucahan penyokong Umno yang semakin teruk dan ganas.Mungkin ni semua akibat kata-kata Najib sendiri 'Pertahankan Putrajaya walau dengan apa cara sekalipun'.

2 ulasan: