Isnin, 14 Mei 2012

Aku dah kata Najib penakut dan cakap besar, jangan pi Perancis sudahla

Sinar Harian online melaporkan Najib ke UK,spekulasi Parlimen bubar meleset.Saya ada tulih dalam posting saya 'Kalau berani hari ini jumpa Agong jangan cakap flip-flop dan penakut' berikutan cakap Najib yang berdegar-degar mau bubar parlimen dalam ucapannya di Bukit Jalil sempena ulangtahun parti Umno.
Saya nak ulang apa yang Najib kata "Oleh kerana bahang pilihan raya dah dapat kita rasai dan ramai sudah kena demam pilihan raya, saya lihat malam ini hebat."Rasanya esok saya nak menghadap Yang di-Pertuan Agong," katanya sambil menerima sorakan dan tepukan hampir 100,000 ahli parti dari seluruh negara di majlis tersebut. Dengan penuh bersemangat, Najib bertanya: "Kita sudah bersedia? Kita boleh menang? Bila nak pilihan raya? Esok? Bulan Jun? Tahun depan?," katanya.


Najib pergi UK tapi jangan sampai terlajak masuk Perancis sudah la...haha bahaya tu.Kes jual beli kapal selam Scorpene yang libatkan komisen jutaan ringit turut timbulkan kejutan besar apabila pendakwa di mahkamah Perancis mendakwa Najib minta komisen RM3bilion.HIngga kini Najib sepatah haramjadah pun tak buka mulut isu tersebut.Mahkamah Perancis mau sapina Najib dan Zahid Hamidi ke Perancis isu kapal selam Scorpene.


Samaada parlimen dibubar atau tidak kita akan tetap ke jalanraya selagi BN pekakkan telinga tuntutan Bersih supaya pilihanraya jadi bersih.Selagi bapa haramjadah ni cakap flip-flop,lidah bercabang kita rakyat jadi semakin berani walapun pihak polis jadi semakin ganas halang rakyat suarakan hak mereka.


Baca;
Mat Sabu:Sejuta akan sertai Bersih 4.0-sinar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan