Rabu, 30 Mei 2012

Terbukti pencacai gerombolan Umno kaki penipu dan auta

Amcham:Perhimpunan Bersih tidak jejas pelaburan-Malaysiaki
Dewan Perniagaan Amerika (Amcham) tidak melihat sebarang impak ke atas sentimen pelabur di kalangan ahlinya selepas siri perhimpunan BERSIH dijalankan.
Gabenor Amcham, Wong Siew Hai berkata kajian oleh Malaysian American Electronics Industry malah mendapati pelaburan meningkat sejak tahun lalu.

Beliau berpendapat bahawa perhimpunan berkenaan tidak memberikan impak dan kebanyakan syarikat anggotanya semakin berkembang.

Pelabur hanya "memerhati dari sisi" namun dijangka tidak mengurangkan pelaburan mereka, katanya kepada pemberita di persidangan Invest Malaysia 2012 di Kuala Lumpur hari ini.

Ada di kalangan syarikat berkenaan turut membuka pejabat serantau mereka di sini, katanya lagi.-Malaysiakini


Pembohongan dan kaki auta pencacai Umno yang kata peniaga dan penjaja rugi semasa demo Bersih 3.0 memang jelas bohong apabila mampu tawarkan hadiah dan cabutan bertuah kepada yang bersekongkol dengan towkey ikan bakar Sekinchan.Rugi tapi boleh bagi hadiah Lamboghini dan BMW!


Puak-puak upahan ni kerjanya berjalan ikut upah yang diberikan.Banyak upah banyakla kerja bodoh dilakukan untuk menipu orangramai tentang fakta sebenar demo Bersih 3.0.Tidak hadir demo ,tidak jadi penjaja dan peniaga di Kuala Lumpur tapi menyamar sebagai penjaja dan peniaga kecil di Kuala Lumpur.


Semua kerja bodoh ni dilakukan untuk tutup keganasan polis yang bertindak ganas terhadap rakyat yang berdemo dalam Bersih 3.0.Semua ni atas arahan pemimpin regim Umno-BN yang berkuasa di Putrajaya.


Nak berniaga-niaga la tapi jangan main politik bodoh.Restoran kena boikot sapa yang rugi?Bukan pelanggan tak mau masuk restoran ikan bakar tu tapi pelanggan meluat sebab towkey restoran menipu orangramai kata peniaga dan penjaja rugi semasa demo Bersih3.0!


Bohong mengenai isu Bersih 3.0 ini juga sampai ke Mekah dan Madinah.Bohong kata kerajaan Arab Saudi kurangkan kuota haji Malaysia kerana rakyat Malaysia berdemo Bersih 3.0 di Mekah dan Madinah!


Bukan takat rakyat Malaysia saja tertawakan gelagat dan perangai pemimpin Umno,pencacai Umno selepas demo Bersih 3.0 malah seluruh dunia tak percaya dengan apa yang dicakap pemimpin regim Umno-Bn mengenai Bersih 3.0.

2 ulasan:

  1. Kalau tak bohong memang bukan Ummmm!!

    BalasPadam
  2. ..itulah org terjun lubang taik..kita pon ikot sama..berak sudah laa..yg pegi ikut masuk dlm lubang taik buat pe? kejadahnya??

    BalasPadam