Selasa, 8 Mei 2012

'Kalau macam TGNA bapa segala kafir , Najib macam mana?'

Rahim Nor bekas Ketua Polis Negara yang pernah dipenjara dua bulan dan didenda RM2000 kerana membelasah mantan Timbalan Perdana Menteri Anwar Ibrahim dalam penjara sampai lebam biji mata kini berfatwa 'Nik Aziz Bapa segala kapir'.

Tuduh sesorang kapir tanpa sebab dan bukti amat berat dan jika tuduhan tersebut hanya sekadar lepaskan geram tanpa bukti tuduhan kapir tersebut akan balik kepada yang menuduh.

Rahim Nor berfatwa mungkin kerana terlalu seronok dengan fatwa Majlis Fatwa Kebangsaan yang kata demo yang cetuskan huru-hara haram.Rahim Nor tumpang jual agama sementara untuk habiskan sisa-sisa hidup beliau yang dah tak berapa hari lagi.Jual-agama jangan tak jual!Puak-puak jual agama ni lagi hina daripada pelacur, ibu ayam dan bapak ayam!

Timbalan Presiden Pas Haji Muhammad Sabu kata ,"Kalau tara TGNA tu pun bapa segala kapir macam mana dengan Najib?"Baca di sini. Saya nak tambah macammana pulak dengan Tun Mahathir seorang manusia yang tak pernah mengaku kata dia pernah buat silap.Terutama libatkan hukum hakam Islam?

Baca juga di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan