Ahad, 27 Februari 2011

Ini Ajaran Umno-Apco,Pencinta Kamal Ataturk, Benci Ulama


Gambar sebelah kain rentang Umn0-Bn semasa penamaan calon prk Merlimau 26 hb Februari , sabtu yang hina Tok Guru Nik Aziz.Gambar ini dicopy daripada facebook Topeng Perak Unmasked's.

Inilah budaya Umno-Bn yang jadikan Apco Yahudi sebagai penasihat mereka.Pemimpin Umno melaungkan semua pihak buat kempen cara bersih tapi pada hari penamaan calon lagi dah tunjuk sikap buruk, biadap dan kurang ajar mereka terhadap sesama Islam.SPR pulak jadi kuda tunggangan Umno haram tak berani kata apa.

Tidak hairanlah kenapa Presiden Umno dan PM Malaysia Najib kalung bunga di makam Kamal Attaturk dalam lawatan ke Turki (gambar sebelah) dan anggap ulama tersohor dunia Yusof Al Qardhawi dan Ikhwanul Muslimin Mesir sebagai agen pengganas.Mungkin inilah caranya Apco ajar Umno-Bn benci golongan ulama muliakan pengkhianat Islam untuk disanjung dan dipuja.

Umno memang benci dengan golongan agama hanya pandai bermuka-muka
sambut Maulidurrasul SAW tapi dalam masa yang sama mereka benci golongan ulama yang jadi pewaris nabi.

Berkaitan;
Islam Sederhana, ajaran baru Umno ditempelak Nik Aziz-Malaysiakini

1 ulasan:

  1. Mana perginya sensitiviti umat islam hari ni,mana perginya ulamak umno..boleh ke hina orang sampai macam ni..Ya Allah ya tuhanku beri lah balasan yang selayaknya keatas mereka..AMIM

    BalasPadam