Isnin, 21 Februari 2011

Ali Rustam hadiahkan 'Eye On Malaysia' lebih besar kepada rakyat Melaka


Ketua Menteri Melaka Datuk Ali Rustam menghadiahkan 'Eye On Malaysia' yang baru kepada rakyat Melaka setelah 'Eye On Malaysia' yang lama kena tarik balik sebab tak bayar hutang. 'Eye On Malaysia' yang baru lebih besar dan tinggi daripada 'Eye On Malaysia' yang lama.

Kata Ali Rustam, "Untuk projek ini, kita akan swastakan kepada sebuah syarikat, Wonderland Melaka dan mereka dah order lebih tinggi iaitu 88 meter sekaligus mengatasi yang sebelumnya 82 meter. "Lokasi yang yang dipilih adalah di Pulau Melaka kerana lokasi lama tidak boleh berikutan termasuk dalam kawasan zon penampan Bandaraya Warisan Dunia," katanya sewaktu menyertai majlis beramah mesra dengan media di sebuah restoran ikan bakar di Umbai, Melaka.-Malaysiakini.

Lagi besar lagi tinggi lagi mahal syarikat kroni boleh untung banyak.Lepas tu bila dah lingkup tak boleh guna beli lagi yang baru .Ini macam baru syarikat kroni boleh jana duit banyak-banyak.Kalau ada komplen kata membazir Ali Rustam ada jawapan untuk halalkan apa yang beliau buat.

Ini baru kata negeri Melaka negeri maju..lebih mengejutkan dalam negeri maju seperti Melaka masih ada rakyatnya tidak dapat bekalan air bersih dan tidak ada bekalan elektrik.Rakyat Melaka masih lagi taat setia kepada Umno-BN macam Hang Tuah taat setia kepada Raja Melaka walaupun Hang Tuah kena hukum bunuh oleh Raja Melaka.Tapi bila rakyat Melaka dah jadi Hang Jebat 'mengamuk' tumbangkan Ali Rustam dan BN haaa...waktu tu baru tau langit tu tinggi ka rendah..Baca juga di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan