Isnin, 6 September 2010

Iklan TV3: Apco punya kerja?

Suara Keadilan online melaporkan Adakah Apco Yang Lulus Terbit Iklan Raya TV3? :

TV3 harus lebih responsif dan bertanggungjawab dengan apa yang telah mereka lakukan! Ia umpama si perogol yang dilepaskan hanya setelah memohon maaf dan berjanji tidak akan mengulanginya lagi.

Justeru, TV3 atau lebih dikenali sebagai RTM3, harus mendedahkan siapakah yang melulus-terbit iklan yang berniat jahat tersebut.

Diikuti dengan mendedahkan siapakah atau kumpulan manakah yang melakukan kerja akhir menyiapkan iklan tersebut, diikuti mendedahkan 'director' iklan dan juga perekacipta 'storyboard' bagi iklan yang diklasifikasikan sebagai 18PL itu.

Demi menghalang sebarang agenda memurtadkan orang-orang Islam secara licik dan halus dilakukan secara terancang seperti iklan raya lari akidah terbitan TV3, pihak pembangkang atau NGO orientasi Islam harus memulakan langkah segera menyiasat dan memberkas mereka yang terlibat dan yang paling penting, menghambat siapakah yang menjadi dalang utama.

Kerajaan hari ini sememangnya tidak boleh lagi diharap dalam menjaga kesucian Islam apabila mereka bersama dengan agen Yahudi. -Suara-Keadilan online.

Berkaitan ;
Iklan kontrovesi: Kementerian Penerangan patut dipersalahkan
-Harakahdaily
TV3 tarik balik iklan raya-Malaysiakini

3 ulasan:

  1. Salam...
    ada jek cara mereka nak merosakkan aqidah ISLAM...walau apa sje care skalipun mereka cba buat..mereka kna tahu, kalo Allah xizinkan..sia2 sje apa yg meeka BUAT..Allahlah yg maha bkuasa di atas sesuatu perkara...walahua'lam

    BalasPadam
  2. Jika anda memerlukan nasihat kewangan atau memerlukan Pinjaman Perniagaan, Pinjaman gadai janji Kedua, Rumah Pembelian Pinjaman, Penyatuan Hutang, Home Ekuiti, Pinjaman Peribadi, Geran Gambler ini, gadai janji, anda boleh melawat kami hari ini dan memohon pinjaman dalam talian melalui e-mel:
    mortagagefinancial@gmail.com

    BalasPadam
  3. Dear pembaca anda perlu ambil perhatian bahawa tawaran ini adalah untuk individu yang berfikiran serius, firma dan companies.Do biarkan peluang ini berlalu anda by.get pinjaman anda untuk menyelesaikan masalah kewangan anda, Kami menawarkan anda semua kepada pengetahuan saya dan untuk kepuasan anda apa-apa kepentingan individu, syarikat, dan syarikat-syarikat yang berminat untuk mendapatkan pinjaman di syarikat saya perlu menghubungi = mortagagefinancial@gmail.com

    BalasPadam