Isnin, 5 Disember 2011

Hina hudud:Apa beza Umno dengan si Chua Soi Lek celaka?

Presiden MCA makin kurang ajar terhadap Agama Islam dan hukum Islam bila si celaka tu kata Hudud akan musnah ekonomi Malaysia dan bawa binasa  diri.Sebelumnya Umno kata Hudud yang dilaksanakan oleh Pas itu Hudud Pas dan zalim.Ustaz Umno Mohd Kamal Saidin terus ulangi hukum hudud Allah SWT ni dengan kata Hudud Pas bertentangan hukum Allah SWT.So..apa beza Umno dengan Chua Soi Lek pelakon gambar lucah yang jadi juara hina Islam?

Umno membuka ruang yang seluas-luasnya kepada Chua Soi Lek hina Islam jadi tak ada bezanya Umno-MCA bab hina hukum Islam.Mereka sama-sama cari jalan kutuk hukum Islam.Umno pulak bukan nak terangkan kepada orang Islam supaya dekati dan pelajari selok belok hukum Islam malah mereka sedaya upaya jauhkan umat Islam sendiri daripada hukum Islam.

Tidakkah ulama muda Umno rasa berdosa bersekongkol dengan orang kapir yang jadi juara celupar terhadap hukum Islam.Inilah akibatnya jika kita jadikan agama sebagai satu bentuk keuntungan yang sementara.Demi pangkat dan darjat yang dikejar hinalah hukum Islam sekalipun tidak mengapa!Hukum Islam bukan hak Pas atau Umno tapi ianya hukum Allah SWT.Lebih baik pemimpin bukan Islam diamkan diri jangan sibuk dengan agama Islam tak kira Dap  MCA, Gerakan.Bagi Kamu Agama Kamu bagi Kami Agama Kami!

Malaysia yang kini alami masalah ekonomi dan gejala rasuah yang teruk, gejala sosial yang amat kritikal adakah adakah berpunca daripada hukum Islam?

Prof Dr Aziz Bari pernah dapat kiriman peluru dengan niat ugutan untuk membunuh beliau hanya semata-mata dianggap hina Sultan tapi bila hukum Islam dihina masing-masing berdiam diri kecut telor!

Terus terang saya katakan Umno bagi lesen besar kepada Big Brother Chua Soi Lek untuk hina hukum-hakam Islam.

5 ulasan:

  1. bila lah umno nak sedar diri ni...?

    BalasPadam
  2. Sebenarnya MCA saja nak uji kekuatan UMNO..selepas je UMNO. berapi2 akan mempertahankan bangsa dsn agama..MCA nak bagi ujian sikit sejauh mana tindakan UMNO nak mmpertahankan agama a atau pun cakap x serupa bikin.

    BalasPadam
  3. nak tau apa pulak kata kl boyz channel pasal chua soi lek ni...sibuk pasal PR tp tak nampak pakatan BN,MCA dan MIC serta Gerakan..perhimpunan UMNO berkobar-kobar..melaung..sampai tak perasan pada MCA dan MIC juga Gerakan...huhuhu....

    BalasPadam
  4. orang kapir kn orang ingkar sbb2 jd kafir smpai mati. org kafir suka makan babi agaknya...

    BalasPadam
  5. ni bkn da big brother ni, ni taiko tai. taiko taik anjing nmnye

    BalasPadam