Ahad, 4 Disember 2011

'United Mamak And NaiNa Organization'

Ini bukan saya yang kata tapi sakmongkol AK47 yang kata dalam blog beliau dalam posting Umno:Dari Modal Insan ke Modal Lembu dan kemaraan Fasisme Umno;

"Yang haramjadah, UMNO hari ini ramai mamak tongkang ini apa hal? Lama kelamaan, kalau orang Melayu tidak waspada, UMNO akan jadi United Mamak dan Naina Organization. Jangan marah ya orang UMNO- sebab  kalau kita mempukimak orang lain, sehinga celupar memaki hamun tokoh agama, maka orang pun akan memaki kita"Baca di sini.
Maki hamun oleh Nana Tanjung ni semakin menjadi-jadi sejak Umno-Bn hilang Pulau Pinang dalam pru 13 yang lalu.Puak-puak ni kena tunjuk kuat  dengan politik maki hamun untuk dicalonkan dalam pru 13 oleh Umno sebagai calon boleh menang.Cuba kita baca apa kata Nana Tanjung ni ;

Umno Youth calls Pas , PKR 'Bapok', 'Pondan', and Dap 'enemy of Islam'-M'insider

One leader, Shaik Hussein Mydin, claimed that Malays and Islam were at risk in Penang, and said that PKR and PAS had “no power” to stop the repression of the Malay community there. “PKR and PAS are ‘bapok’ (transvestites) and ‘pondan’ (effeminate) as these days they have no power to challenge DAP.
“A vote for DAP is a vote for the destruction of Islam,” said the Penang Umno Youth chief to loud applause and shouts of “PKR, PAS tak ada telur!”
Honing in on the island’s PAS state chief Datuk Salleh Man and state executive councillor in charge of religious affairs Abdul Malik Kassim (PKR), Shaik Hussin repeatedly called them “pondan” and “bapok.”

Adakah ini muka Melayu?Adakah ini calon boleh menang Umno pru 13?Di mana senator Ezam Mat Noor dalam persidangan Umno?Setelah puas maki hamun Pas dalam persidangan Umno maka berkatalah pemimpin Umno kepada Pas berbincang kerjasama politik Umno-Pas!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan