Isnin, 12 Disember 2011

Takkan otak Melayu Umno sama taraf dengan Orang Asli?

Apa tuan-tuan rasa bila Rais Yatim kata Melayu kena contohi Orang Asli kekalkan BN?Saya bukan nak hina Orang Asli yang masih lagi duduk dalam hutan, tak taw guna FB, baca blog dan media baru, yang depa hadap siang malam ialah TV1 dan TV3.Depa mudah sangat diperbodohkan Umno melalui agen Umno bila pilihanraya Umno hantar petis ais, mesin basuh, radio supaya pangkah BN.

Kata Rais Yatim orang Melayu harus mencontohi sikap dan pendirian masyarakat Orang Asli yang sentiasa memberi komitmen dan kesetiaan mereka terhadap kerajaan BN.
“Masyarakat Orang Asli mencurahkan taat setia di samping komitmen kepada kerajaan BN dan penglibatan mereka menerusi kerja-kerja amal di kawasan masing-masing.
“Pendirian ini tidak berubah kerana mereka berpegang teguh kepada prinsip ‘sekali menjadi sahabat selamanya menjadi sahabat’,” katanya.(petikan laporan M'insider, klik tajuk di atas)

Saya malas nak komen panjang-panjang cuma mungkin Rais Yatim mau orang Melayu terus jadi dungu sampai tua bertongkatkan Umno.Hina sangatka otak orang Melayu ni?

1 ulasan:

  1. NASIHAT RAIS ANAK YATIM NI MEMANG NASIHAT ORANG YANG OTAKNYA SAMA TARAF DENGAN LEMBU FIDLOT YANG TUNGGU MASA NAK DISEMBELIH.

    BalasPadam