Jumaat, 4 November 2011

Siapa mau bunuh Najib di Mekah?

PM Najib dan Bik Mama diberi kawalan ketat semasa berada di Mekah.Siapa mau bunuh Najib atau PM Najib saja-saja minta supaya beliau diberi kawalan ketat walaupun depan Kaabah?Siapa mau rompak mereka berdua?Kenapa begitu takut semasa berada di rumah Allah SWT?Baca juga di sini.

4 ulasan:

  1. Kah..kah..kah..Sejak bila hang jadi follower Mat TT socialist oi Misai?

    Hang tak mau tanya ka bila Anwaq nak pi buat haji?

    BalasPadam
  2. Bukan PM Malaysia sahaja yang di kawal begini, in fact semua pemimpin dunia di beri keistimewaan yang sama. Kalau anda belum pernah melihat sendiri keadaan seperti ini di Mekah dengan mata sendiri, lebih baik kita jangan bercakap buruk tentang mereka. I have witnessed my self beberape pemimpin dunia yang lain mengerjakan ibadah haji dan umrah di Mekah dan mereka mendapat layanan seratus kali ganda lebih baik dari ini. Jadi jangan kita salahkan PM sahaja. Dari segi logiknya, beliau adalah seorang pemimpin negara, dan jika sesuatu yang buruk berlaku padanya ketika di Mekah, kerajaan Saudi Arabia yang akan menanggung malu kerana tidak menjaga pemimpim-pemimpin ini. Tidak timbul isu langsung kenapa beliau di kawal sebini ketat. Jika anda tidak pernah menjejakkan kaki di sana, lebih baik kita berdiam sahaja. Sekurang-kurang nya PM Malaysia telah di jemput sebagai tetamu Allah pada tahun ini, kita sebagai rakyat, doakan sahaja yang baik untuk beliau dan keluarga, kenapa perlu memarahi orang yang sedang beribadah. Kerana hasrat dengki dan iri hati lah anda tidak di jemput sebagai tetamu Allah. Sekian.

    BalasPadam
  3. Bila hati sudah busuk..orang tengah buat ibadah haji pun, hang nak mengutuk..bangsat punya melayu

    BalasPadam
  4. Betul..tau sangat ada satu kaum bangsa kat malaysia ni.Dia buat xpe,org buat dosa.Kafirkan orang sana sini.teruk dari wahabi atau syiah lagi sesat diaorg ni

    BalasPadam