Jumaat, 18 November 2011

Berbuih-buih mulut lembu media Umno pertahankan lembu dalam kondo

Umno -Bn bernasib baik kerana semua media utama di negara ini dikuasai oleh mereka.Kalau tidak dah lama Umno-Bn berkubur tanpa batu nesan.Berbuih-buih lembu-lembu Umno pertahankan lembu yang duduk dalam kondo mewah RM9.8juta dalam TV3 dan media prima yang dikuasai mereka.Yang penting Makcik Felda dan orang kampung percaya kepada lembu-lembu  yang keluar dalam tv dan media yang dikuasai mereka.

Apa Umno ada tanpa media arus perdana yang cuba jadikan rakyat Malaysia macam lembu-lembu yang mereka pertahankan?Mereka hanya pandai untuk elak serangan pembangkang bukan mahu pihak SPRM dan polis siasat lembu-lembu yang hidup kaya dalam kondo mewah tu.Pihak polis dan SPRM main tarik tali untuk siasat segala lembu yang menjahanamkan duit rakyat.Siasat macam anak lembu menanduk ibu lembu ketika nak hisap susu mak lembu!

Mereka hanya berani jelaskan isu lembu dalam media yang mereka kuasai secara panjang lebar tapi bila diajak berdebat untuk buktikan betapa jahatnya lembu yang tinggal dalam kondo perabih duit rakyat mereka mengelak dengan seribu alasan!Ada telor tapi pengecut! Debat la kalau berani nak takut apa kalau tak salah.

Ketua Wanita Umno kini dah jadi kain lap lantai , hanya pandai buat mulut  buyung tak boleh nak kata apa dah hanya serahkan kepada lembu-lembu yang mula mencacak ekor dalam Tv dan media arus perdana untuk pertahankan Sharizat dan keluarga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan