Ahad, 21 Februari 2010

Ketua Pemuda Umno Selangor Takut Dokumen Didedah

Ini apa yang disebut dalam blog tawanmalaysia.com bukan aku yang kata;

Ketua Pemuda UMNO Selangor Suhaimi Mohd Ghazali mengaku memang dia gentar untuk turun berdemonstrasi bersama pemuda UMNO di hadapan kedutaan Australia kerana gentar dokumennya didedah oleh blogger tawanmalaysia. Dia yang kelihatan badan sedikit berisi sekarang menegaskan yang dokumennya yang membuktikan dia menyodok tanah di atas tapak hospital adalah satu pembohongan.

Dia menafikan bahwa dia mengambil tanah , tetapi dengan lebih tepat dia mendakwa dia mengambil tanah merah di atas tanah hospital.Dia yang didakwa terkejut ketika diterjah oleh sekumpulan pegawai SPRM di pejabatnya minggu lepas kelihatan tenang semula setelah ditenangkan oleh rakan-rakan yang juga mendapat habuan hasil sodokan tanah hospital.Perjuangannya untuk memperjuangkan nasib bangsa jelas terbukti apabila dia dengan bangganya menyodok tanah seluas 50 ekar lebih di atas tapak hospital untuk kepentingan diri dan kawan-kawannya.

Hasil dari ugutan pendedahan itu membuatkan perutnya kecut dan tidak berani untuk menampilkan diri pada hari si Khairy dan kuncu-kuncu nya membuat kacau di kedutaan Australia.Ini membuatkan pemuda UMNO yang lain berang kerana mereka tahu si Suhaimi Gazali ni dah sodok tanah hospital untuk kekayaan sementara tapi bila nak berdemonstrasi takde telo.

Walaupun SPRM jelas dapat kesemua dokumen yang melibatkan pembabitan si Suhaimi Gazali Al-Gendut dalam sodokan tanah merah di atas tapak hospital dia tetap tenang kerana merasakan bahwa nak dibanding dengan tanah 50 ekar yang disapu tu dasyat lagi sodokan Khir Toyo dulu.

Dia pun kuatkan semangat dan menjaja cerita yang dia berjuang untuk diri,keluarga dan kawan-kawannya.Di bawah adalah janji Pemuda UMNO Selangor. Baca lanjut di sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan