Isnin, 26 Oktober 2009

Sabar Dan Bertenang - TGHA

Presiden Pas Tok Guru Hadi Awang menggesa semua ahli Pas dan kepimpinan di seluruh peringkat bertenang dan bersabar dengan kemelut politik yang sedang melanda Pas sekarang ini.Laporan bernama baca di sini.

"Sehubungan itu, saya meminta seluruh ahli dan kepimpinan PAS di pelbagai peringkat untuk bersabar dan bertenang dalam menghadapi persoalan dalaman parti pada waktu ini," katanya dalam kenyataan media di sini, pada hari Ahad.-bernama

"Kita berdoa agar Allah sentiasa memberikan taufik dan hidayahnya kepada kita semua dalam usaha untuk merungkai permasalahan ini dan seterusnya memperkukuhkan parti," katanya.

Tiga pemimpin Pas yang dianggap bermasalah oleh Tok Guru Nik Aziz setakat ni belum bersuara iaitu Hasan Ali, Pesuruhjaya Pas Selangor, Mustafa Ali , Setiusaha Agung Pas Pusat dan Nasharudin Mat Isa , Timbalan Presiden Pas

3 ulasan:

  1. Macam tu punya kenyataan pun tunggu sampai tiga empat hari? Ingat kenyataan hebat sangat...

    Di mana akhirnya Roslan sms tanpa Hadi?
    Di mana akhirnya Mustapha Ali tanpa Hadi?
    Di mana akhirnya Hasan Ali tanpa Hadi?

    CABUT HADI AWANG, SELESAI HAMPIR SEMUA MASALAH.

    BalasPadam
  2. Hoi Onanimus 08:07...kau ni org PAS ke org Islam...atau mmg batu api yg senang tgk Islam berpecah!!!!! Khhhhtuihhhhhhhh. Aku doakan robek lah persaudaraan kau sebagaimana sukanya kau merobek persaudaraan Islam aku. Bkn nak mendamai tapi nak mencelakakan lagi. Jenis setan bertopeng agama kau ni.....kkkkkkkhhhhhtuihhhhh.

    BalasPadam
  3. Fitnah menfitnah...caci mencaci...hina menghina....kesiannya pesakit2 PAS ni. Kalau betul sekalipun...ini bkn sola akidah...hanya soal kaedah. Tapi...memalukan....baik bertaubat lah byk2. Ckp bab hukum bkn main...nak suruh org ikut hudud....patut kerat jari2 org2 mcm onanimous 08:07.

    BalasPadam